نسخه چاپی

آیا پرسپولیس در چنگال بهائیت می رود؟

در شرایطی كه در چند روز گذشته بحث واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به یك شركت تجاری مطرح بود امروز خبرهایی مبنی بر توافق وزارت ورزش با این شركت به گوش رسید و نام این شركت مشخص شد.

به گزارش نما به نقل از برای مردم، در شرایطی که در چند روز گذشته بحث واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به یک شرکت تجاری مطرح بود امروز خبرهایی مبنی بر توافق وزارت ورزش با این شرکت به گوش رسید و نام این شرکت مشخص شد.

پیگیری‌ها نشان داد که شرکت آچیلان‌دُر همان شرکتی است که با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌ گذاشته و خواهان خرید امتیاز این تیم شده است.

وحید وحدت‌پور مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با تسنیم با تایید این خبر گفت: حدود ۱۰،۱۱ جلسه ۴،۵ ساعته با مسئولان وزارت ورزش برگزار کردیم که آخرین آن روز گذشته بود و توافق شد که ۲ نفر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به انتخاب ما باشند.

وی ادامه داد: تا ۴۸ ساعت پیش گزینه نهایی وزارت ورزش برای خرید سهام پرسپولیس ما بودیم و حتی مسئله تا انتهای قرارداد و پیش پرداخت هم پیش رفت اما دو روزی است که یک شرکت دیگر به این قضیه ورود کرده است.

مدیرعامل این شرکت ضمن بیان این مسئله که طی امروز و فردا تکلیف خرید سهام باشگاه پرسپولیس مشخص می‌شود تصریح کرد: اگر شخص امیررضا خادم تصمیم نهایی را بگیرد ما به صورت رسمی باشگاه پرسپولیس را برای یک سال در اختیار خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت بدهی‌های دوره مدیریت رویانیان را هم خواهد پرداخت، تاکید کرد: در خصوص این مسائل با وزارت ورزش به توافق رسیدیم اما چون قرارداد ما محرمانه است نمی‌توانیم جزئیات آن را بیان کنیم. فقط این را بگویم که قرار شده قسمتی از بدهی رویانیان را وزارت ورزش پرداخت کند و به نوعی به صورت مشارکتی این قضیه را حل کنیم.

وحدت‌پور در پایان گفت که گزینه آنها برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی نیست و درباره او بحثی مطرح نشده است.

اما جزئيات ضربه وزارت اطلاعات به شركت "آچيلان در" وابسته به فرقه ضاله بهائيت

باشگاه خبرنگاران جزئيات جديدي از ضربه وزارت اطلاعات به شركت "آچيلان در" وابسته به فرقه ضاله بهائيت منتشر كرد.

يك مقام آگاه امنيتي در مورد فعاليت‌هاي اقتصادي – تشكيلاتي فرقه ضاله بهائيت،‌ آسيب‌هاي امنيتي مترتب بر آن و آخرين وضعيت شركت "آچيلان در" كه توسط وزارت اطلاعات مورد هدف قرار گرفته است، به خبرنگار امنيتي دفاعي باشگاه خبرنگاران گفت: فرقه ضاله بهائيت به فعاليت‌هاي اقتصادي به عنوان مهمترين ابزار و موتور محركه خود همواره نگاه تشكيلاتي داشته و به اشكال مختلف بدان پرداخته است. طي سالهاي گذشته و در نقشه‌هاي 5 ساله و ده ساله مركزيت فرماندهي فرقه مستقر در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين، ‌و نيز بر اساس بيانيه اخير اين مركز موسوم به طرح گفتمان اجتماعي – اقتصادي، ‌به نحو چشمگير و برجسته به استفاده ابزاري از آن تاكيد كرده است.

فعاليت اقتصادي عناصر تشكيلاتي اين فرقه ضاله، بهانه‌اي براي ورود به خطوط قرمز امنيتي است، ‌وزارت اطلاعات در چند سال قبل نيز مبادرت به كشف هزاران لنز عينك قاچاق نمود كه همه آنها ساخت رژيم صهيونيستي بودند و توسط يك عنصر بهائي وارد شده بود.

يا برخي افراد بهائي ديگر با خريد زمين در يك منطقه از كشور تلاش داشتند تا مسلمانان را به كوچ اجباري وادار سازند.

«شركت آچيلان در،‌در دي ماه سال گذشته توسط سربازان گمنام امام عصر (عج) مورد هدف قرار گرفت، پرونده آن تكميل شده و اكنون در اختيار دستگاه قضائي است. در بررسي اسناد و مدارك بدست آمده از اين شركت موارد متعددي جرائم اقتصادي و امنيتي به چشم مي‌خورد، از جمله:‌

-بالغ بر 26 ميليارد تومان فرار مالياتي
-بيش از 80 ميليارد تومان تخلفات گمركي
-پولشوئي
-خروج غيرقانوني ارز از كشور
-عدم پرداخت حق بيمه پرسنل شركت
-سندسازي، جعل فاكتور و خريد فاكتور صوري از دو شركت كاغذي براي بالا بردن ارزش افزوده شركت به منظور اخذ تسهيلات بانكي
-تاسيس بيش از 28 شركت صوري براي شركت در مناقصات و حذف رقبا و نيز‌ بهره‌برداري از آنها براي تهيه فاكتور جعلي
-بالغ بر 800 هزار يورو كمك به تبليغ،‌ترويج و گسترش فرقه ضاله بهائيت در يك كشور آفريقايي
-وارد نمودن كيت‌هايي با كاركردهاي دوگانه اقتصادي و جاسوسي، از اين نمونه كيت‌ها براي ذخيره اطلاعات و بهره برداري از آن ها توسط برخي سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه ‌استفاده مي‌شد.
-شركت‌هاي خارجي طرف قرارداد آچيلان در در برخي موارد در مورد محل نصب نمونه اي از درب‌هاي اتوماتيك در محل حساس و خاص دولتي و غيردولتي تاكيدات فراواني داشتند.
-مسئولان شركت براي فرار از عواقب اقدامات خود و نيز پنهان كاري،‌موارد حفاظتي را با جديت هر چه تمامتر رعايت مي‌نمودند.

گفتني است فرقه ضاله بهائيت از زمان رژيم پهلوي حرص شديدي براي دست‌اندازي به منابع اقتصادي كشور و تصاحب آنها در سر داشت و براي رسيدن به اين منظور از هيچ تخلفي فروگذار نكرد. عناصر تشكيلاتي و غيرتشكيلاتي فرقه ضاله بهائيت با همكاري سران رژيم منحوس پهلوي توانستند در اين عرصه توفيقات شاياني را كسب نمايند از جمله آنها مي‌توان به عبدالكريم ايادي، پزشك مخصوص شاه،‌ هژبر يزداني، حبيب ثالث پاسال و دهها عنصر ديگر بهائي اشاره كرد كه بنا به اظهارات فردوست برخي از آنان بيش از 80 شغل را براي خود دست و پا كرده بودند.

يكي از شركت‌هاي متعلق به عناصر بهائي كه طي سال هاي اخير توانسته بود با انجام دهها تخلف اقتصادي و غيراقتصادي، در عرصه اجتماعي فعال شود شركت "آچيلان در" بود

۱۳۹۳/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...