نسخه چاپی

كفاشيان:

تابع تصمیم AFC در مورد بانوان هستیم

عکس خبري -تابع تصميم AFC در مورد بانوان هستيم

رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان این فدراسیون را در بحث حضور بانوان تماشاگر در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ورزشگاه‌ها تابع تصمیم كنفدراسیون فوتبال آسیا خواند.

به گزارش نمانیوز به نقل از مهر، علی کفاشیان در نشست خبری پس از مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: ابتدا باید از آقای "شین منگیل"، رئیس کمیته مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا تشکر کنم که مراسم امروز را به بهترین شکل برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: فوتبال ایران در رده سنی نوجوانان مدعی قهرمانی آسیاست. تیم نوجوانان ایران چهار سال پیش در ازبکستان اول شد و امروز هم در کنار فکر به قهرمانی در اندیشه برگزاری هر چه بهتر این مسابقات مهم هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ما قصد داریم میزبان مسابقات بزرگ باشیم و میزبانی رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا به شکل مطلوب گام نخست در این راه است. قطعا میزبانی‌ها به رشد و توسعه فوتبال کمک کرده و قدم‌های بزرگی است تا خودمان را به استانداردهای AFC نزدیک‌تر کرده و تطبیق دهیم.

کفاشیان از همه مسئولان خواست تا فدراسیون فوتبال را در امر برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا همراهی کنند و گفت: هدف ما این است که این میزبانی را به نحو احسن انجام دهیم. در این راه همه باید به ما کمک کنند تا آبروی ایران را حفظ کنیم.

کفاشیان در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون اینکه "آیا در این مسابقات اجازه ورود بانوان تماشاگر به ورزشگاه‌ها داده می‌شود، زیرا AFC روی این موضوع تاکید دارد؟"، گفت: قطعا در برگزاری مسابقات تابع مقررات کلی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و سعی می‌کنیم همه موارد خواسته شده را به بهترین شکل انجام دهیم.

۱۳۹۱/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...