نسخه چاپی

امام جمعه فلاورجان:

محكومین فتنه به جای زندان در هتل بودند

امام جمعه فلاورجان گفت: محكومین فتنه 88 به جای اینكه در زندان به سر ببرند و متنبه شوند مثل اینكه در هتل اوین هستند و با تبلت به دشمنان این نظام پیام می‌دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس،امام جمعه فلاورجان گفت: محکومین فتنه 88 به جای اینکه در زندان به سر ببرند و متنبه شوند مثل اینکه در هتل اوین هستند و با تبلت به دشمنان این نظام پیام می‌دهند.

حجت الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر فلاورجان با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوا و حدود الهی اظهار کرد: لقمان حکیم به فرزندش سفارش می‌کند که دنیا همچون دریای عمیقی است که عوالم بسیاری را در خود، غرق می‌کند و راه رسیدن به ساحل نجات، تقوا است.

وی پیرو تبیین شاخصه‌های زندگی پیامبر اکرم (ص) در خطبه‌های پیشین گفت: دراز نکردن پا در مقابل دیگران، انتخاب سخت‌ترین کارها برای خدا، عدم تکیه دادن به جایی در هنگام غذا خوردن، جذابیت بسیار بالا در گفتار از جمله ویژگی‌های آن حضرت در روایات است.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به روایات متعدد در احوالات آن حضرت پیرامون زندگی روزمره پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: آن حضرت اغلب کارهای خود را همچون لباس و کفش پوشیدن، شانه کردن موی سر، خوردن، آشامیدن، گرفتن و دادن را با دست راست خود انجام می‌دادند.

قدوسی در خطبه دوم نماز جمعه شهر فلاورجان به سخنی از امام علی (ع) پیرامون نماز جمعه اشاره و گفت: برای آن حضرت شرکت نکردن در ده مراسم عید قربان محبوب‌تر بود از اینکه نماز جمعه را بدون هیچ دلیل خاصی ترک کنند.

شکست در طبس، بزرگ‌ترین شکست امریکا در مقابل ایران

نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین شکست های امریکا در مقابل کشورهای حوزه‌ی نفوذ خود، شکست در صحرای طبس بود، چرا که هیچ کسی به جز بنی صدر در ایران از این حمله خبر نداشت و امریکایی‌ها هم انتظار این شکست را نداشتند.

وی افزود: از آنجایی که خداوند متعال پشتیبان ملت فداکار ایران بود، شن‌ها از جانب خدا مأمور بودند تا هیمنه امریکا را فرو ریزند.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به وعده الهی مبنی بر «إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بیان کرد: طبیعی است که خداوند پشتیبان ملتی باشد که برای خدا و برای اسلام هر نوع فداکاری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه ما باید در راه کسب توفیق یاری از جانب خدای متعال تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: خدمت خالصانه به خلق خدا، استقامت در راه خدا و حفظ اسلام و کشور اسلامی با تعهد و پایبندی به ارزش‌های دین خدا از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی، اولین شکست امریکا در مقابل ملت ایران

خطیب نماز جمعه فلاورجان با بیان 20 مورد از شکست های مستقیم و غیرمستقیم امریکا در مقابل ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در عین اینکه امریکا تمام توان خود را برای حفظ شاه گذاشته بود اولین شکست آنان در مقابل ملت ایران بود.

وی ادامه داد: شکست کودتای نوژه، شکست تحریم اقتصادی ایران از سال 57 تا کنون، شکست غیرمستقیم در جنگ تحمیلی، شکست در به انزوا کشیدن ایران، شکست در طرح تحریم سراسری علیه ایران و شکست در جریان فتنه 88 از جمله شکست های امریکا در مقابل ایران به شمار می‌رود.

قدوسی به نهم اردیبهشت روز شوراها و آغاز هفته شهر و شهروند اشاره و یادآور شد: همه باید دست در دست هم دهند و به دنبال خدمت رسانی به مردم باشند و از تعصب بر قوم و حزب گرایی دست بردارند چرا که فرصت خدمت به مردم به سرعت تمام می‌شود.

این مسئول با اشاره به آغاز ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) عنوان کرد: ماه رجب، ماه دعا، نیایش و استغفار است و لازم است که دانش آموزان، دانشجویان و جوانان برای خود سازی در ایام البیض و مراسم اعتکاف در این ماه شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه فلاورجان به 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره و خاطر نشان کرد: اساس هر کشور در تولید است و محور تولید در همه بخش‌ها، کارگران زحمت کش هستند.

وی با اشاره منزلت و مقام کارگران در اسلام، افزود: رسول خدا (ص) دست کارگری را بوسید و گفت «این دستی است که آتش دوزخ آن را مس نمی‌کند.»

قدوسی ضمن اشاره به لزوم تجلیل از کارگران گفت: کارگران عزیز ما در جنگ اقتصادی کنونی باید به وجدان کاری و بالا بردن بازدهی در تولید توجه بیشتری داشته باشند.

انتقاد امام جمعه فلاورجان از قوه قضائیه

نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان با انتقاد از به راه افتادن جنجال سیاسی به واسطه زندانیان بند 350 زندان اوین عنوان کرد: محکومین فتنه 88 به جای اینکه در زندان به سر ببرند و متنبه شوند مثل اینکه در هتل اوین هستند و با تبلت به دشمنان این نظام پیام می‌دهند.

وی ادامه داد: در کجای دنیا سراغ دارید با یک عده‌ای که علیه اصل نظام فتنه کرده‌اند این‌ قدر مماشات شود.

قدوسی با انتقاد شدید از قوه قضائیه خاطر نشان کرد: کار به جایی رسیده است که محکومین فتنه 88 از داخل زندان با رسانه‌های بیگانه مصاحبه می‌کنند و خانم اشتون هم ادعا دارد که این مسأله را در مذاکرات مطرح خواهد کرد.

وی افزود: قوه قضائیه چرا از زندانی سیاسی‌ که بر علیه نظام توطئه کرده است و هر روز به نظام تهمت می‌زند و می‌گوید که ما در زندان تحت فشار هستیم، مراقبت کافی نمی‌کند.

۱۳۹۳/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...