نسخه چاپی

ولایتی در گفت‌وگو با فارس: تحریم‌های نفتی غرب جنبه عملیاتی ندارد

عکس خبري -ولايتي در گفت‌وگو با فارس: تحريم‌هاي نفتي غرب جنبه عملياتي ندارد

خبرگزاری فارس: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به تحریم‌های نفتی غرب گفت: تحریم‌های نفتی غرب بیش از آنكه جنبه عملیاتی داشته باشد، جنبه روانی و تبلیغاتی دارد. / مجلسی با شكوه با اتحاد اصولگرایان خواهیم داشت.

علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش بازشناسی اندیشه‌های شهید هاشمی‌ن‍ژاد که در جوار حرم‌ رضوی برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه تحریم‌های نفتی غرب جنبه روانی دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر اقتصاد بسیاری از کشور‌های غرب رو به ورشکستگی است، غرب قدرت انتخاب در خرید نفت را ندارد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل افزود: نه تنها نفت ایران بلکه نفت هیچ کشوری از دنیا بدون مشتری نمی‌ماند حال آنکه امروز حتی تقاضا خرید نفت نیز بیش از عرضه آن است و یکی از دلایل گرانی نفت در حال حاضر نبود توازن میان عرضه و تقاضاست.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد نامزدها در صحنه انتخابات سبب حضور پر رونق‌تر و باشکوه‌تر مردم ایران می‌شود.

وی با تاکید بر وحدت میان اصولگرایان تصریح‌کرد:‌ یکی از آرزوهای ما این است که اصولگرایان یعنی کسانی که زیر خیمه اصولگرایی هستند و به نظام، اسلام، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه پایبند هستند، با هم متحدتر باشند تا مجلسی منسجم‌تر داشته باشیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه با اشاره به رشد حرکت‌های بیداری اسلامی در جهان‌اسلام اظهار داشت:‌ امروز حرکت‌های بیداری اسلامی در جهان رو به رشد است و همواره شاهد مخالفت‌های مخالفان بیداری اسلامی از جمله غرب با این حرکت‌ها هستیم چرا که سبب شده تمام ترفند‌های غرب خنثی شود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: غرب امروز به اندازه کافی نسبت به حرکت‌های بیداری‌اسلامی شناخت ندارد و به جای آن‌که با حرکت‌های خود بتواند با بیداری اسلامی مقابله کند به رونق بیشتر آن در جهان کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: جوانان مسلمان جهان‌ اسلام امروز آگاه‌تر از گذشته به خنثی‌کردن ترفند‌های غرب می‌پردازند و اگر غربی‌ها قصد داشته باشند مهره‌های خود را در راس حکومت‌های اسلامی بگذارند، مردم جهان‌اسلام باز هم همانند روزهای اول با شور و هیجان به میدان می‌آیند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...