نسخه چاپی

پروین: به زودی در مورد همه چیز صحبت می‌كنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: افرادی از اینكه رابطه من و علی دایی را شكرآب می‌كنند، لذت می برند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علي پروين در خصوص مسائل به وجود آمده در پرسپوليس و اختلاف‌هايي که بين او و علي دايي مطرح شده، اظهار داشت: موفقيت شاگردانم، موفقيت من است. علي دايي هم شاگرد ممتاز من بوده و همچون خيلي ديگر از شاگردان من در ليگ فعاليت مي‌کند. هر کدام از شاگردانم مي‌توانند در ليگ به عنوان سرمربي آقايي کنند.

وي ادامه داد: دايي حرف حق را زده و با او موافقم. او هميشه شاگرد ممتاز من است. من به زودي در مورد اظهارات به جاي دايي و اتفاقات عجيب و غريبي که در پرسپوليس رخ مي‌دهد صحبت مي‌کنم. خدا را شکر مردم همه چيز را مي‌دانند. باز هم مي‌گويم که دايي شاگرد من بوده و هيچ کس نمي‌تواند رابطه ما را به هم بزند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس يادآور شد: هم من به علي دايي انتقاداتي دارم و هم او نسبت به من انتقاداتي دارد اما مردانه اين مسائل را با يکديگر در ميان مي‌گذاريم. اين موضوع نشان‌دهنده تعامل است اما بعضي‌ها مي‌خواهند رابطه ما را شکرآب کنند و از اين کار خود لذت هم مي‌برند. دست به کارهايي مي‌زنند که به هيچ عنوان خوب نيست. اجازه دهيد خيلي زود در مورد اين مسائل صحبت مي‌کنم. اما بدانيد که من عاشق شاگردانم هستم و از ريز تا درشت از آنها حمايت مي‌کنم.

۱۳۹۳/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...