نسخه چاپی

مشاركت بخش خصوصی در انتقال آب خزر

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و كشاورزی استان سمنان با اشاره به موضوع انتقال آب دریای خزر به كویر مركزی ایران و نحوه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای این طرح گفت: دولت باید برای این مهم به بخش خصوصی تضمین دهد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی اصغر جمعه‌ای دقایقی پیش در کارگروه بررسی طرح انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در طرح انتقال آب دریای خزر، در بخش خصوصی باید اطمینان از سوی دولت حاصل شود.

وی افزود: دولت باید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در انتقال آب دریای خزر را تضمین کند تا بخش خصوصی با اطمینان وارد این بازار سرمایه‌گذاری شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به کمبود شدید آب در این استان بیان کرد: به دلیل همین مسئله، بسیاری از شرکت‌های بزرگ استان سمنان، طرح‌های توسعه‌ خود را در استان‌های دیگر اجرا کردند.

جمعه‌ای افزود: بسیاری از شرکت‌های بزرگ نیز به دلیل ترس از کمبود آب در استان‌هائی به جز سمنان سرمایه‌گذاری کرده اند و تأمین آب برای توسعه استان سمنان بسیار مهم است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت استان سمنان در سال‌های آتی عنوان کرد: در صورت سرازیر شدن جمعیت به استان سمنان، دولت باید برای انتقال آب به این استان از هرجا که لازم باشد برنامه‌ریزی کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: در صورتی که دولت در نحوه مشارکت بخش خصوصی و صنایع استان سمنان و چگونگی انتخاب هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ تضمین بدهد، بخش خصوصی استان سمنان آماده همکاری در اجرای این پروژه بزرگ و ملی است.

۱۳۹۳/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...