نسخه چاپی

مقاومت اسد عامل پیروزی وی در انتخابات سوریه خواهد بود

عکس خبري -مقاومت اسد عامل پيروزي وي در انتخابات سوريه خواهد بود

یك عضو كمیسیون امنیت ملی با بیان اینكه شرایط عمومی در سوریه حكایت از محبوبیت عمومی اسد دارد، گفت: محبوبیت اسد به علت 3 سال ایستادگی وی در برابر جریان‌های تكفیری و اسلحه غربی ها است.

به گزارش نما، حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر، با اشاره به اعلام زمان انتخابات ریاست جمهوری در سوریه گفت:با موقعیتی که اکنون اسد دارد در انتخابات آینده باز مورد اقبال مردم خواهد بود.بشار اسد توانست در 3 سال گذشته با حمایت مردم در مقابل هجمه دشمنان اسلحه به دست بایستد.

وی با بیان اینکه در انتخابات آینده سوریه احزاب و کاندیداهای مختلفی حضور خواهند داشت،تصریح کرد: اسد بیشترین شانس را در بین رقبا دارد و همین دلیل مخالفت آمریکا و غرب برای حضور اسد در این انتخابات است.در حالی که مردم از وی حمایت می کنند اما غربی‌ها سعی می کنند او را از صحنه حذف کنند و هر کارشکنی که بتوانند انجام می‌دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه فضای عمومی در سوریه حکایت از محبوبیت اسد دارد،گفت:دولت اسد به خوبی سه سال در برابر گرفتار هایی که جریان های تکفیری و الحادی به وجود آوردند ایستادگی کرده است و غربی ها به خوبی می‌دانند که در انتخابات آینده اسد حرف اول را می‌زند.

سبحانی نیا با ارزیابی شرایط منطقه و نقش کشورهای همسایه در انتخابات ریاست جمهوری سوریه،ادامه داد: تلاش بر این است انتخابات آرام برگزار شود و کشورهای همسایه نقش مهمی در برگزاری این انتخابات دارند،برخی از کشورهای همسایه به صورت جدی مخالف حضور اسد در انتخابات هستند و خود را در اختیار غرب قرار داده اند.

به گفته سبحانی نیا اردن از کشورهایی است که از جریان‌های تکفیری حمایت می‌کند و این در حالی است که کشورهای همسایه باید از در برگزاری انتخابات آرام و تحقق خواسته های مردم کمک کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی یاداور شد:کشورهای لبنان،عراق و مصر می‌توانند در برگزاری انتخابات آرام در سوریه نقش آفرینی کنند تا خواست واقعی مردم محقق شود.

۱۳۹۳/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...