نسخه چاپی

سرپرست تيم خبر داد:

پیشنهاد میلیاردی برای خرید تیم تازه صعود كرده به لیگ برتر

پس از راهیابی تیم گهر زاگرس به رقابتهای لیگ برتر فوتبال كشور، سرپرست تیم گهر دورود لرستان از پیشنهاد 8 میلیارد تومانی برای انتقال این تیم به تهران خبر داد.

به گزارش مهر، اسماعیل حیدرپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای انتقال تیم گهر دورود لرستان به تهران یک مبلغ هشت میلیارد تومانی توسط مشتری پیشنهاد شده است.

وی تصریح کرد: با این وجود تیم گهر متعلق به مردم لرستان بوده و در دورود باقی می ماند؛ البته این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت ها و حمایت مسئولان در لرستان است.

سرپرست تیم گهر دورود لرستان بر ضروت فراهم آوردن شرایط لازم برای حضور تیم گهر زاگرس دورود در لیگ برتر افزود: در بحث فرودگاه به دلیل اینکه مسافت فرودگاه خرم آباد تا دورود 85 کیلومتر است، مشکلی نداریم؛ اما برای کسب مجوز لیگ، ورزشگاه دورود باید به 5000 صندلی مجهز شود.

وی گفت: تیم گهر دورود تحت نظارت دادستانی کل کشور است؛ بنابر‌این ضرورت دارد که در اسرع وقت برای تعیین تکلیف این جلسه مشترکی با مسئولان استان، دادستانی و مسئولان تیم برگزار شود.

حیدرپور یادآور شد: تا شروع لیگ برتر فرصت هست که شرایط حضور تیم گهر دورود در لیگ برتر فراهم شود.

سرپرست تیم گهر دورود لرستان با بیان اینکه شهرداری و صنایع دفاعی دورود به عنوان اسپانسر تیم گهر اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: با وضعیت بد مالی که تیم گهر با آن مواجه است اگر این تیم به لیگ برتر برود با مشکل بر‌می خورد؛ از این رو ضرورت دارد که مسئولان امر در لرستان با تعامل برای حفظ و حمایت این تیم در لیگ برتر تلاش کنند.

۱۳۹۱/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...