نسخه چاپی

خودزنی برای گرفتن دیه میلیونی از بیمه

ماموران پلیس دامغان ، تصادف ساختگی را كه به قصد كلاهبرداری از شركت بیمه برنامه ریزی شده بود، كشف و عاملان آن را دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، در تصادف ساختگی که تیر ماه 92 در شهرستان دامغان رخ داد، دو نفر برای کلاهبرداری از شرکت بیمه ، دست، انگشتان و دندان های دوست خود را با آچار چرخ و انبردست شکستند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: وقوع تصادفی جرحی تیر ماه گذشته بین یک دستگاه پراید و عابر پیاده به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان دامغان اعلام شد.

سرهنگ ˈغلامرضا کاظم زادهˈ گفت: ماموران پس از حضور در صحنه، با توجه به شواهد موجود و مصدومیت بالای عابر پیاده و تایید عوامل اورژانس مبنی بر شکستگی های متعدد مصدوم، پرونده تصادف تشکیل دادند.

وی به سیر مراحل قانونی پرونده اشاره کرد و افزود: پزشکی قانونی در این خصوص میزان دیه تعلق گرفته به مصدوم را 300 میلیون ریال اعلام کرد.

کاظم زاده اظهارداشت: مراحل پرونده طبق نقشه کلاهبرداران در حال انجام بود که صدمات و شکستگی های متعدد عابر پیاده نظر کارشناسان پزشکی قانونی را به خود جلب کرد.

این مسوول انتظامی با بیان این که پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع شد افزود: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس و بررسی سوابق و روابط متهمان، اظهارات آنان در خصوص وقوع تصادف و مصدومیت عابر پیاده نقض شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان در ابتدا به طور قطع ساختگی بودن تصادف را تکذیب کردند و در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار ماموران پلیس، لب به اعتراف گشودند.

کاظم زاده به اعتراف جالب توجه کلاهبرداران دستگیر شده اشاره و تصریح کرد: متهمان دقایقی قبل از شروع نمایش ساختگی خود با استفاده از آچار چرخ، استخوان ساعد و دو انگشت دست را می شکنند و سپس به طرز فجیعی بخش هایی از پوست سر و صورت وی را می برند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با قدردانی از دقت نظر ماموران کشف این پرونده تاکید کرد: پلیس با استفاده از روش های علمی و با بهره مندی از تجهیزات و فناوری های نوین، فرصت چنین جرایمی را از کلاهبرداران گرفته است.

۱۳۹۳/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...