نسخه چاپی

از خنده‌های كی‌روش تا اعتراض فردوسی‌پور

در بازی تیم‌های ملی پیشكسوتان و تیم رسانه ورزش گلزنی عادل فردوسی‌پور و اعتراضش به گرفته نشدن پنالتی و همچنین جو خاصی كه میان بازیكنان قدیمی تیم ملی وجود داشت و به كنایه زدن‌های متعدد بین آن‌ها ختم می‌شد، حاشیه‌های جالبی به وجود آورده بود.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي ملي پيشكسوتان و تيم رسانه ورزش از ساعت 16 امروز در ورزشگاه غدير برگزار شد كه در پايان سفيدپوشان پيشكسوت با نتيجه 4 بر 2 حريف خود را شكست دادند.

* پيش از آغاز بازي و زماني كه بازيكنان دو تيم در حال دست دادن با يكديگر بودند، صحبت‌هاي كوتاه عادل فردوسي‌پور و كارلوس كي‌روش با هم در نوع خود جالب توجه بود.

* حدود 200 تماشاگر از نزديك اين بازي را تماشا كردند و بيشتر از همه به تشويق عادل فردوسي‌پور، كريم باقري و عليرضا منصوريان پرداختند.

* كي‌روش كه قرار بود در اين بازي براي تيم ملي پيشكسوتان به ميدان برود،‌ در كنار زمين بازي را تماشا مي‌كرد و در طول بازي بارها با سيموئز دستيارش صحبت‌هايي داشتند و مدام مي‌خنديدند.

* حرف‌هايي كه در طول بازي بين بازيكنان تيم پيشكسوتان رد و بدل مي‌شد، خيلي جالب بود. به طور مثال در يك صحنه كريم باقري پاس سريعي براي اميد نمازي فرستاد اما مربي تيم ملي به اين توپ نرسيد. در اين لحظه افشين پيرواني با كنايه‌اي به نمازي خطاب به باقري گفت: "كريم به نمازي پاس نده، او با موتور هم به اين توپ نمي‌رسيد".

* حرص و جوش خوردن‌هاي فرامرز ظلي در كنار زمين هم قابل توجه بود. او در لحظات پاياني بازي و در حالي كه تيم رسانه‌ ورزش گل دوم را به ثمر رسانده بود بارها با فريادهايش بازيكنان پيشكسوت را به عقب فرامي‌خواند و از آن‌ها مي‌خواست جدي‌تر بازي كنند.

* در پايان بازي بازار عكس گرفتن با كارلوس كي‌روش و عادل فردوسي‌پور خيلي داغ بود به حدي كه فردوسي‌پور چند دقيقه مجبور شد با وجود خستگي در ميان تماشاگران علاقه‌مند بماند و با آن‌ها عكس بگيرد و امضا بدهد.

* در يك صحنه كه فردوسي‌پور در محوطه جريمه حريف سرنگون شد، به شدت معتقد به خطاي پنالتي بود و به سبك خاص خودش و با خنده به داور اعتراض مي‌كرد.

* كودكان سرطاني كه اين بازي براي حمايت از آن‌ها انجام مي‌شد، در نامه‌اي كه به عادل فردوسي‌پور نوشته بودند، از او خواستند آن‌ها را كودك سرطاني خطاب نكند چرا كه آن‌ها مي‌توانند بر سرطان غلبه كرده و بهبود يابند.

۱۳۹۱/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...