نسخه چاپی

این افراد را شناسایی كنید

عکس خبري -اين افراد را شناسايي کنيد

دو اخراجی یك شركت پیمانكاری آب و فاضلاب با نقشه حیله‌گرانه به فریب آپارتمان‌نشین‌های پایتخت پرداخته و دست به كلاهبرداری می‌زدند.

به گزارش نما به نقل از ایران، دو اخراجی یک شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب با نقشه حیله‌گرانه به فریب آپارتمان‌نشین‌های پایتخت پرداخته و دست به کلاهبرداری می‌زدند.


این دو اخراجی در نقش مأمور آب و با گرفتن پول از طعمه‌هایشان کلاهبرداری می‌کردند. این دو مرد شیاد بیشتر سراغ آپارتمان‌های نوساز می‌روند، آنان با وعده این‌که نیاز نیست 4 واحد هزینه طرح آب و فاضلاب بدهند و آنها می‌توانند 4 واحد آپارتمان را یک واحد در نظر بگیرند، یک میلیون تومان پول می‌گرفتند و پا به فرار می‌گذاشتند.



طعمه‌های این شیادان که نمی‌دانستند این دو مرد مأموران قلابی هستند به آن‌ها اعتماد کرده و پول را برای فرار از هزینه‌های سنگین طرح آب و فاضلاب پرداخت می‌کردند تا این‌که فاش شد فریب خورده‌اند.



مدیر اداره حقوقی سازمان آب و فاضلاب گفت: براساس اعلام تعدادی از مشترکین آب و فاضلاب در محدوده منطقه 4 تهران، ارائه توضیحات با مشخصات دو کارگر اخراجی یک شرکت پیمانکاری همخوانی داشت.



بلافاصله حراست و اداره حقوقی وارد عمل شد. در این تحقیقات دو مرد به نام‌های «مجید سلطانی‌مهر» با 8 ماه سابقه کار و «علیرضا ابوالحسنی» که با 12 سال سابقه کار در یک سال گذشته توسط کارفرما-پیمانکار آب و فاضلاب -اخراج شده بودند، شناسایی شدند.


عباس جعفری مدیر حقوقی این سازمان خاطرنشان کرد: این دو نفر خود را به عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب به طعمه‌هایشان معرفی کرده و به دنبال اصلاح قرارداد آب و فاضلاب، آب‌بها، تعویض کنتور آب، نصب انشعاب آب و تغییرات در شمارگان کنتورخوانی اقدام به دریافت پول از مالکان کرده‌اند.


وی افزود: شرکت آب و فاضلاب 12 نکته مهم را به مشترکان اعلام کرد؛ یکی از این 12 نکته اشاره دارد به این‌که مأموران شرکت آب و فاضلاب برای وصول پول به مشترکان مراجعه نمی‌کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی باید سریعاً به پلیس خبر داد. این مدیر حقوقی شرکت آب و فاضلاب افزود: متأسفانه برخی از مشترکان به این دو مأمور قلابی اعتماد کرده‌اند و تسلیم فریب وعده‌های دروغین این دو مرد شده‌اند و پول‌های زیادی نیز از مالکان ساختمان کلاهبرداری شده است.


جعفری خاطرنشان کرد: مدیران نواحی سلیمانیه و افسریه و تعدادی از مشترکان این شرکت وقتی مشخصات دو مرد که لباس مأموران شرکت آب و فاضلاب را به صورت غیرقانونی پوشیده و اقدام به نصب و وصل انشعاب غیرمجاز و نیز گرفتن پول از مشترکان را کرده‌اند، شناسایی کردند و آن‌ها را به حراست و اداره حقوقی شرکت آب و فاضلاب اعلام کردند.



وی در ادامه گفت: بر همین اساس شکایتی از سوی دفتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 14 تهران ارائه و پرونده برای رسیدگی به شعبه 6 بازپرسی آن دادسرا ارجاع شد.



بنابر این گزارش، پس از بررسی و تحقیقات قضایی و پلیسی، بازپرس باباگلزاده از شعبه 6 دادسرا خواستار انتشار تصاویر دو شیاد اخراجی شد و از کسانی که در دام این دو مرد افتاده‌اند یا اطلاعی از سرنوشت و مخفیگاه آنان دارند خواست به کلانتری 121 سلیمانیه و حراست شرکت آب و فاضلاب منطقه 4 مراجعه کرده و یا با شماره 55813987 تماس بگیرند.

۱۳۹۳/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...