نسخه چاپی

از رسانه‌ها اصرار و از علی دایی تكذیب

به گزارش نما، به محض پایان بازی‌های لیگ‌ علی دایی برای استراحتی چند روزه به خارج از کشور رفت تا حداقل در آنجا چند روزی از حواشی فوتبال دور باشد. اما جمعه شب دایی برای رسیدگی به شرایط خودش و پرسپولیس به تهران بازگشت. جالب اینکه سرمربی سرخها به شدت نگران وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته به خصوص ستاره‌هایش است. حتی شهریار در لفافه به بازیکنانی که نغمه جدایی سر دادند گفته به محض اینکه پایش به تهران برسد راجع به تسویه‌ حساب‌ها و تمدید قراردادها اقدام خواهد کرد. هر چند هنوز این خبر تایید نشده اما شنیدیم صبح دیروز علی دایی به وزارت ورزش رفته و برنامه‌های فصل بعد را به مسئولین وزارت ارائه داده است. جالب اینکه دایی با در دست داشتن مدارک برای اثبات حرف‌هایش به دیدار مقامات وزارت رفت. در همین راستا شنیده می‌شود بیشتر بحث علی دایی پیرامون قرارداد 3 ساله‌اش با پرسپولیس بود. شهریار معتقد است که با توجه به قراردادش کماکان روی نیمکت پرسپولیس باقی خواهد ماند.
دایی برنامه داد

علی دایی لیستی از بازیکنان تمدیدی و خریدهای فصل آینده را تهیه کرده و گفته هر طور شده با این مهره ها در رقابتهای لیگ آینده و آسیا حاضر خواهیم شد. طبق شنیده‌ها سرمربی سرخها لیست بازیکنان مدنظر را به مسئولین ارائه داد و گفت: اگر بودجه لازم را در اختیارمان بگذارند قصد دارد با این نفرات برای فصل آینده وارد مذاکره شود. علی دایی برنامه‌های فصل آینده و اینکه چه اهدافی را برای اردوی تیمش در نظر گرفته را به مسئولین ارائه داد تا آنها بعد از بررسی تمام جوانب جوابشان را به دایی اعلام کنند. البته از شواهد و قرائن پیداست که دایی در پرسپولیس ماندنی است چرا که مسئولین وزارت هیج برنامه‌ای برای برکناری سرمربی سرخ‌ها و معرفی جانشین جدید ندارند و همین قضیه تا حدودی خیال دایی را برای در پیش گرفتن برنامه‌هایش راحت کرده است.
تهدید به شکایت

علی دایی به هیچ عنوان دوست ندارد از پرسپولیس برود شاید تا مدتها پیش که این تیم با مشکلات مالی و حواشی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد سرمربی سرخ‌ها علاقمند بود عطای پرسپولیس را به لقایش ببخشد. اما حالا که این تیم آسیایی شده دایی به هیچ عنوان قصد ندارد از سمتش کناره‌گیری کند، حتی شنیده می‌شود او در نشست روز گذشته به مسئولین وزارت گفت طبق قرارداد 3 ساله‌ام باید در پرسپولیس بمانم و کسی نمی‌تواند به من بگوید از اینجا برو اگر به غیر از این باشد و بگویند نمی‌توانی در پرسپولیس کارکنی آن وقت مجبورم از طریق فیفا این ماجرا را پیگیری کنم. شاید دایی مطلع شده که پیروانی علاقه فراوانی برای نشستن روی صندلی او دارد.
تکذیب مصلحتی

هر چند آنهایی که در وزارت ورزش حضور داشتند جلسه دایی با مسئولین و این صحبت‌ها را تایید کردند اما سرمربی سرخها به شدت حضورش در وزارت و صحبت‌های رد و بدل شده را تکذیب کرده وگفته که به هیچ عنوان به وزارت نرفته است. علی دایی که دوست ندارد فعلا چیزی رسانه‌ای شود. حتی فردی که این خبر را در اختیارمان گذاشت مدعی شده سرمربی پرسپولیس زمانی به وزارت آمد که فکرش را نمی‌کرد کسی از افراد رسانه‌‌ها در آنجا حضور داشته باشد و بخواهد این خبر را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. او به محض اینکه متوجه رسانه‌ای شدن جلسه‌اش با مسئولین وزارت شد اعلام کرد به هیچ عنوان به وزارت نرفته و چنین صحبت‌هایی بین طرفین رد و بدل نشده است.

۱۳۹۳/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...