نسخه چاپی

اتحادیه بازیكنان فوتبال ایران تشكیل می‌شود

معاون توسعه و پژوهش اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران از تاسیس اتحادیه بازیكنان با حضور كاپیتان‌های تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های لیگ دسته اولی در روز یكشنبه خبر داد.

صادق درودگر در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: ساعت 9 صبح روز يکشنبه 24 ارديبهشت کليه کاپيتان‌هاي ليگ برتري و کاپيتان‌هاي تيم‌هاي دسته اول فوتبال در اتحاديه باشگاه‌ها حاضر مي‌شوند تا اتحاديه بازيکنان فوتبال ايران را به طور رسمي تشکيل دهند.

معاون توسعه و پژوهش اتحاديه فوتبال ايران افزود: ما مي‌خواهيم با تشکيل اتحاديه بازيکنان آنها بتوانند از حق و حقوق خود به طور کامل دفاع کنند و در مواردي که دلال‌ها از اختلاف بازيکنان و باشگاه سوء استفاده مي‌کنند با آنها برخورد شود و در کل اصول حرفه‌اي در قرارداد بازيکنان رعايت شود.

درودگر با اشاره به اقدامات اوليه براي تهيه اساسنامه اتحاديه بازيکنان عنوان کرد: دکتر براتي معاون حقوقي اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال ايران اساسنامه‌ خوبي را براي اين اتحاديه بازيکنان تنظيم کرده که هنوز نهايي نشده است. اين اساسنامه با دستور العمل‌هاي فيفا همخواني خواهد داشت.

وي همچنين خبر از تاسيس دو اتحاديه ديگر داد و گفت: مي‌خواهيم پس از تشکيل اتحاديه بازيکنان اتحاديه داوران و مربيان را هم ايجاد کنيم و نهادهاي مدني فوتبال به طور رسمي تشکيل شوند و گامي در جهت توسعه زير بنايي فوتبال برداريم. اين اتحاديه‌ها هيچگونه تعارض و تداخل کاري با امور فدراسيون فوتبال ندارد و با فدراسيون هم در اين زمينه هماهنگي‌هاي لازم انجام شده است.

وي افزود: تشکيل اتحاديه بازيکنان، مربيان و داوران در راستاي قوانين و مقررات AFC و فيفا است. بازيکنان، داوران و مربيان مي‌توانند نماينده تشکل‌هاي خود را از همين اتحاديه‌ها انتخاب کنند.

۱۳۹۱/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...