نسخه چاپی

سریال دنباله‌دار حضور افراد مسئله‌دار در دانشگاه‌ها

به بهانه روز استاد و هفته معلم قرار است كه در دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم) ویژه برنامه‌ای به مناسبت پاسداشت این ایام برگزار شود كه طی آن از مصطفی ملكیان یكی دیگر از فعالان فتنه 88 و افراد مسئله دار برای سخنرانی دعوت شده است.

به گزارش نما به نقل از دانا، با روی کار آمدن دولت یازدهم و فعالیت وزارت علوم شاهد بودیم که در زمان سرپرستی جعفر توفیقی در وزارت علوم برخی حاشیه ها به وجود آمد که علت اصلی آن هم ورود افراد مسئله دار و عوامل دخیل در فتنه سال 88 در این وزارت خانه بود که البته تذکراتی در این خصوص از سوی نمایندگان مجلس و برخی دلسوزان نظام داده شد ولی متاسفانه نه تنها جلوی این رفتارها گرفته نشد بلکه مسئولان وزارت خانه به اقدامات خود ادامه دادند و حتی در برخی مواضع آن را تشدید هم کردند.

اما بعد از انتصاب رضا فرجی دانا به عنوان وزیر علوم این حاشیه ها همچنان ادامه دار شد و با قوت بیشتری از افراد مسئله دار استفاده و فضا برای آنان باز شد.

دعوت از افراد فتنه‌گر، مسئله دار و معلوم الحال از جمله مسائلی بود که باعث شد وزارت علوم زیر ذره‌بین قرار بگیرد و حتی از وی در مجلس نیز طرح سوال شد.

در راستای این اقدامات چندی پیش دوازدهمین همایش نمایندگان مدیران نشریات دانشجویی کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد به مدت سه روز در هتل میثاق این شهر برگزار شد که طی آن سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی و میرزایی، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم سخنرانی کرد.

یکی از حاشیه های اصلی این مراسم دعوت از هادی خانیکی، از فعالان فتنه 88 که به عنوان سخنرانی ویژه دعوت شده بود‌، در رسانه ها سرو صدای فراوانی بره پا کرد. در سین اعلام شده از سوی دانشگاه فردوسی ساعت 16 تا 17:30 روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه برای سخنرانی وی در نظر گرفته شده بود، اما نامی از سخنران در سین قید نشده بود که روز قبل از مراسم خبرها حاکی از حضور هادی خانیکی در این همایش به عنوان سخنران ویژه بود که البته با مخالفت زیادی رو به رو شد که وزارت علوم را مجبور به عقب نشینی کرد.

در همین راستا نیز با خبر شدیم به بهانه روز استاد و هفته معلم قرار است که در دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم) ویژه برنامه‌ای به مناسبت پاسداشت این ایام برگزار شود که طی آن از مصطفی ملکیان یکی دیگر از فعالان فتنه 88 و افراد مسئله دار برای سخنرانی دعوت شده است.

مصطفی ملکیان از فعالان و افراد موثر در فتنه سال 88 بود که بارها نیز تصاویر حضور وی در تجمعات غیرقانونی در سایت ها منتشر شد. وی همچنین به داشتن افکاری روشنفکرانه معروف است و دیدگاه‌های تامل برانگیزی نیز راجع به دین دارد.

۱۳۹۳/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...