نسخه چاپی

راز جسد سوخته دختر جوان!

53 روز پس از قتل دختری در نیشابور و در حالی كه پلیس در جست‌وجوی چگونگی وقوع این جنایت بود پدر دختر جوان راز قتل دخترش را فاش كرد.

به گزارش نما به نقل از اعتماد، اواسط اسفندماه سال گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 نيشابور تماس گرفت و از كشف يك جسد در اراضي كشاورزي بخش زيرخان اين شهر خبر داد.

با اعلام اين خبر ماموران پليس و عوامل قضايي در محل حاضر شده و با جسد سوخته شده زني روبه رو شدند كه پس از آن با دستور مقام قضايي جسد براي انجام تحقيقات بيشتر و نيز تشخيص هويت به پزشكي قانوني منتقل شد. با انتقال جسد اين زن به پزشكي قانوني و انجام آزمايشات مختلف، آثار جراحت به وسيله چاقو در بدنش رويت و مشخص شد كه جانباخته حدود 20 سال سن دارد، وجود آثار چاقو در بدن مقتول شائبه به قتل رسيدن وي را بيش از پيش تشديد كرد و سبب شد تا ماموران پليس آگاهي با حضور دوباره در محل كشف جسد تحقيقات خود را با گستردگي بيشتري دنبال كنند و همزمان با آن عوامل تيم تشخيص هويت پليس آگاهي نيز تحقيقات خود براي كشف هويت مقتول را آغاز كردند.

سرانجام پس از گذشت حدود يك ماه از كشف جسد، هويت اين دختر جوان آشكار شد و ماموران تحقيقات از خانواده وي را آغاز كردند كه در اين بين كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي به رفتار و وجود تناقض در گفتار پدر اين دختر مشكوك شده و وي را بازداشت كردند، پس از بازداشت متهم و انتقال وي به مقر پليس آگاهي، وي ابتدا هرگونه ارتكاب قتل يا دست داشتن در آن را تكذيب كرد و مدعي شد كه از سرنوشت دخترش بي‌خبر بوده اما پس از مواجهه با ادله پليسي و شواهد موجود در بازجويي‌هاي فني و پليس به قتل دخترش معترف شد.

پدر اين دختر در اعترافات خود راز جنايت هولناك خود را فاش كرد و معترف شد كه از چندي پيش به دليل مشكلات خانوادگي با دخترش اختلاف زيادي داشته و همين موضوع سبب بروز درگيري و مشاجره فراوان ميان آنها شده بود تا اينكه در هفته دوم اسفند ماه به بهانه‌يي دخترش را به مزرعه‌يي در اطراف روستاي زيرخان كشانده و پس از وارد كردن چندين ضربه چاقو به قسمت‌هاي مختلف بدن دخترش با ريختن بنزين به روي بدنش وي را به آتش كشيده و محل را ترك كرده است.

سرهنگ حسيني، رييس پليس نيشابور كه محل كشف جسد در حوزه استحفاظي وي قرار دارد با بيان اينكه در اين مرحله از تحقيقات و با توجه به شرايط منطقه امكان طرح نام مقتول و متهم به قتل وجود ندارد، گفت: متهم كه مردي ميانسال است هيچگاه گمان نمي‌كرد كه امكان شناسايي و دستگيري‌اش وجود داشته باشد اما پس از دستگيري در حالي كه سعي در انكار موضوع داشت سرانجام به جرم خود اعتراف كرد.

رييس پليس نيشابور گفت كه متهم پس از اعتراف به ارتكاب جنايت و تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم به دادسرا منتقل شده است

۱۳۹۳/۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...