نسخه چاپی

در برنامه 90 اتفاق افتاد؛

انتقاد شدید كی‌روش از شرایط اردوی تیم‌ملی

كارلوس كی‌روش نه تنها عده‌ای را به تلاش برای برهم زدن اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی متهم كرد كه از تداراكات تیم‌ملی هم نالید. او گفت كه در اردوی آفریقای جنوبی سه هفته باید با یك دست گرمكن تمرین كنند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه: بيش از چهل روز مانده به جام‌جهاني و با پايان ليگ عادل فردوسي‌پور و برنامه نود همچنان حوالي ساعت 22:30 شب‌هاي دوشنبه فرصت چندساعته‌اي از آنتن شبکه سه را به خود اختصاص مي‌دهند. چرا؟چون فوتبال ايران در ايامي که حتي هيچ بازي‌اي هم در جريان نباشد به‌اندازه يک برنامه چهارساعته سوژه دارد.

سوال پيامکي اين هفته نود به اين اختصاص داشت که آيا مردم از تيم ملي «توقع صعود» از گروه خود در جام‌جهاني را دارند يا خير؟ سوالي که در پايان برنامه با نظر موافق شصت و چند درصدي مردم مواجه شد که تيم ملي بايد از گروه خود صعود کند و اين کار کارلوس‌کي‌روش و شاگردانش را سخت مي‌کند.

پس از پخش گزارش کاملي از اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي و دو بازي تدارکاتي اين اردو عادل فردوسي‌پور با کارلوس‌کي‌روش در ژوهانسبورگ ارتباط تصويري برقرار کرد و سرمربي تيم ملي که پر واضح بود از از وضعيت تيم‌اش و اردو چندان راضي نيست با چهره‌اي عبوس با مردم سخن گفت. گفت‌وگوي او و عادل فردوسي‌پور از تصميم دو باشگاه استقلال و سپاهان تا وضعيت تداراکات تيم ملي همه چيز را در برگرفت.

عادل سوال‌هايش را از کي‌روش با اين عبارت آغاز کرد که «اردوي آفريقاي جنوبي چطور است؟»

با توجه به اينکه بازيکنان محدودي داشتيم، مهم‌ترين نکته‌اي که مي‌توانم بگويم تعهد خوب بازيکنان در اين اردو است. به صورت عمومي، با توجه به اهدافي که در نظر داشتيم يک شکست بزرگ را مواجه شديم و تاثيرات اين شکست را در جام جهاني خواهيم ديد. شما مي‌توانيد اردويي بدون هتل برگزار کنيد ولي بدون بازيکن به هيچ وجه نمي‌توانيد اردو برگزار کنيد. اين برنامه‌اي بود که من از يک سال قبل تدوين کرده بودم که بتوانيم اين اردو را برگزار کنيم.

اگر اين اردو چهار پنج روز ديرتر برگزار مي‌شد بازيکنان سپاهان و استقلال هم مي‌آمدند. شما با باشگاه‌ها هماهنگ کرده بوديد که بازيکنانشان را بدهند؟

تمام اين مطالب و برنامه‌ها از بيش از يک سال قبل برنامه‌ريزي شده بود و اين تنها يکي از گزينه‌هايي بود که پيش رو داشتيم. شخص بنده اين تصميم را نگرفتم. اين تصميمي بود که گرفته شد. سوال اينجا راجع به اين نيست که اردو را چهار پنج روز ديرتر برگزار کنيم يا خير. سوال، اهدافي بود که در ذهن داشتيم و همگان مطلع بودند. اگر صحبتي از اين 4-5 روز به ميان بيايد واقعا غير منطقي است و نشان دهنده تجربه کم است. هفته آينده بازيکنان فولاد را به تيم مي‌دهيم که بازي يک شانزدهم را انجام دهند و اگر تا آن موقع بازيکنان را نداشتيم، اصلا کاري براي آماده سازي جام جهاني نداشتيم. شما هيچ وقت نمي‌توانيد هر دو طرف جهان را داشته باشيد.

ما اين فصل را به خاطر بازي‌هاي تيم‌ها در ليگ قهرمانان متوقف کرديم و فرصت داديم که از اين زمان استفاده کنند ولي آن‌ها هم در طول فصل هم بعد از آن از اين فرصت استفاده کردند. چيزي که بايد اشاره کنم، تصميمي بود که بنده نگرفتم. کفاشيان و اعضاي هيات رئيسه فدراسيون اين تصميم را گرفتند. اين تصميم از طرف وزير ورزش و کميته جام جهاني هم حمايت هم اعلام شد. من تنها سرمربي هستم و اگر افراد تصميم گرفتند که با اين رفتار به فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش بي‌احترامي کنند ديگر مسئوليت آن با بنده نيست. من تنها تلاش مي‌کنم بهترين عملکرد را داشته باشم.

همان‌طور که قوچان‌نژاد و دژاگه را نمي‌توانيد در اين روزها در اختيار بگيريد، باشگاه‌هاي داخلي هم طبق قوانين فيفا مي‌توانند بازيکن ندهند. آيا باشگاه‌ها قول داده بودند که به شما بازيکن مي‌دهند؟

دوباره مطلبي که در طول يک سال گذشته انجام داديم و نظر شخصي من است را تکرار مي‌کنم. اگر مي‌خواهيم در جام جهاني بازي‌هاي خوبي انجام دهيم، با توجه به شرايط ليگ و بازيکنان ايران، هيچ شانسي براي صعود به مرحله بعد نداريم. اين اردو و دليل اصلي برگزاري و انجام آن اين بود که با بازيکنان سختي بکشند و تلاش کنند تا به آن سطح برسند. اين مطلب نقطه نظر من بود. ولي در انتها تصميم رياست فدراسيون و وزارت ورزش بود که اين گزينه را انتخاب کنند. من اين تصميم را نگرفتم. آن‌ها اين تصميم را گرفتند. ولي اين تصميم و اين اتفاقي که افتاد، بي‌احترامي به فدراسيون و وزارت ورزش بود. ما روز آخر که مي‌خواستيم به اين اردو بياييم، ساعت 18:30 هنوز نمي‌دانستيم آيا بازيکنان را خواهيم داشت يا خير. اين بي‌احترامي به افرادي بود که اين تصميم را گرفته بودند. از من اين سوال را نپرسيد. من اين تصميم را نگرفتم. من خجل نشده‌ام. طبق ديدگاه و نظراتي که بنا بر بهترين بوده، برنامه‌ريزي کرديم. آن هم به خاطر حفظ منافع فوتبال ايران. اگر افرادي موافق اين موضوع نبودند مشکل من نيست.

چهره شما خسته و ناراحت است. دوست داريم کروش شاد را ببينيم.

چهره من چهره فردي است که دارد براي منافع فوتبال ايران کار مي‌کند. من براي تعطيلات نيامده‌ام اينجا. اگر ما اين فرصت را داشته باشيم که در سطح حرفه‌اي و رقابتي بازيکنان را آماده کنيم، بازيکنان اين توانايي را خواهند داشت که به آن سطح برسند. شما من را سه سال است که مي‌شناسيد. من نيامده‌ام که وعده بدهم. تنها قولي که داده‌ام اين است که سخت کار کنم. ما خواهيم ديد چه اتفاقي خواهد افتاد. دليل اصلي اين اردو اين بود که به بازيکنان فرصت بدهيم تا با بازيکنان افريقايي آشنا بشوند. تنها مطلبي که مي‌توانم بگويم اين است که بازيکنان واقعا فوق‌العاده بودند. تمام قلب و روح من براي آن‌ها خواهد بود. اگر اين فرصت را داشتم که با بازيکنان کار کنم و چند ماهي آن‌ها را در اختيار داشته باشم، مي‌شد تاثير و رشد زيادي در بازيکنان ديد. اگر تا دسامبر آن‌ها را داشتم به قهرماني آسيا مي‌رسيديم.

مشکلات قبلي را بگذاريم کنار. الان مردم دوست دارند چهره شاد کروش آن‌ها را اميدوار به جام جهاني کند. مثبت به قضايا نگاه کنيم و اميدوار باشيم که جام جهاني خوبي داشته باشيم.

من هميشه نگاهم مثبت است و کاملا ايمان دارم که بهترين تلاش و عملکرد خود را در جام جهاني خواهيم داشت. ولي مسلما دوست ندارم که افراد با من بازي کنند و با فوتبال اين کارها را انجام دهند و به فوتبال دروغ بگويند. من اين مسئله را دوست ندارم. ما اين وظيفه را داريم که بر دوش خودمان آرزوهاي بيش از 70 ميليون هوادار فوتبال را حمل کنيم. مسابقات جام جهاني بسيار جدي است. ما مقابل چشمان بيش از 3 ميليارد نفر حضور خواهيم داشت و همه عملکرد ما را خواهند ديد. در طول بيش از 3 سال بنده هيچ گونه برخوردي با افرادي که بي‌احترامي کردند و تيم ملي را اذيت کردند نداشتم.

با بسته شدن پرونده ليگ بازيکن جديد به تيم ملي دعوت مي‌شود؟

نه. از بازيکنان داخل ايران به تعداد کافي در همين گروه که اينجا هستند دارم و اين‌ها را با بازيکناني که در اروپا بازي مي‌کنند براي اردوي اتريش تلفيق مي‌کنم.

شما سردار آزمون را زير نظر داريد؟ آريا هاسه‌گاوا چطور؛ او جايي در برنامه‌هاي شما دارد؟

هاسه‌گاوا در ليست ما حضور ندارد. من از طريق دوستي در مسکو سعي کردم بازي سردار را ببينم. من بايد بررسي مجدد انجام دهم. البته ما از دوستانمان براي اين کارها استفاده مي‌کنيم ولي حمايت‌هاي مالي به جاهاي ديگري مي‌رود.

ممکن است بازيکني براي اولين بار به تيم ملي دعوت شود؟

بله اين شانس هست.

چه کسي؟ مي‌توانيد بگوييد کجا بازي مي‌کند؟

در حال حاضر خير.

بايد از تيم ملي توقع صعود داشته باشيم؟

ما به اينجا آمديم که چند بازي دوستانه انجام دهيم. اين هفته هم دو بازي تمريني ديگر مقابل دو تا از تيم‌هاي خوب آفريقاي جنوبي داريم که بازيکنان خوبي دارند. البته در اين اردو تنها هدف ما اين بود که اين فرصت و تجربه را به بازيکنان داخلي بدهيم که با استايل فوتبال آفريقا آشنا شوند. به خاطر اينکه اين يک اردوي توسعه پذير است و هدف اين است که به بازيکنان داخلي ايران اين فرصت داده شود. ولي با توجه به عدم حضور يک سري از بازيکنان مهم و کليدي و نبود اين بازيکنان تصميم گرفتم که اين اردو را کوتاه کنم. ما در اروپا هم سه بازي دوستانه ديگر داريم. در اتريش با آنگولا بازي داريم. با ترينيداد و توباگو هم در برزيل و قبل از جام جهاني بازي مي‌کنيم. در مورد توقعات و انتظارات براي صعود به دور دوم مسئله‌اي که مهم است اين نيست که انتظار براي صعود به دور دوم واقع گرايانه است يا نه. مسئله‌اي که در زندگي مهم است اين است که ما چه مي‌خواهيم و قرار است چه به دست بياوريم.

مسئله مهم، پاسخگويي به توقعات و آرزوهاي هواداران ايراني است. با توجه به تجربه و دانش من، سعي کردم که يک آماده‌سازي خوبي را داشته باشم. بايد صبر کنيم تا جام جهاني که ببينيم اين انتظارات برآورده مي‌شود يا نه. از جانب من و بازيکنان بهترين عملکرد را خواهيم داشت. اگر اين اتفاقات نيفتد شما بايد از استقلال و سپاهان بپرسيد. من راجع به اين دو باشگاه بزرگ که احترام خاصي برايشان قائل هستم صحبت نمي‌کنم. من راجع به افرادي صحبت مي‌کنم که پشت پرده تصميم گرفتند اين اردو را به هم بزنند و بي‌احترامي کنند به رئيس فدراسيون و وزير ورزش.

شايد بهتر بود باشگاه‌ها به تيم ملي قول نمي‌دادند که بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهند.

من دقيقا در يک سال گذشته به اين مطلب اشاره کردم که اگر قرار است اين اتفاق بيفتد به من بگوييد که آپشن دوم را انتخاب کنم.

الان هم زمان کمي نداريم. نسبت به بقيه تيم‌ها زود شروع کرديم. همه بايد حمايت کنيم از تيم ملي.

من با شما موافق هستم. البته خوب شد اشاره کرديد که به يک سري گرمکن نياز داريم که اينجا تمرين کنيم.

گرمکن نداريد؟

ما سه هفته بايد با يک گرمکن تمرين کنيم و اين اردو در بهترين شرايط نيست و فضا، فضاي مناسبي نيست.

نبي به آفريقاي جنوبي نمي‌آيد؟

از خودشان بپرسيد.

در اردوي اتريش به تيم ملي ملحق مي‌شود؟

بله. من مطمئن هستم که نبي بسيار سخت در کنار ما کار مي‌کردند. همين‌طور رئيس فدراسيون هم سخت کار کرد و بدون کار آن‌ها اين چيزها مقدور نبود. اگر ما با يک روحيه تيمي عالي دست به دست هم کار نمي‌کرديم اين موفقيت در تيم ملي هيچ گاه امکان‌پذير نبود. افرادي که مي‌خواهند سعي کنند بين ما شکاف و تفرقه بيندازند اشتباه مي‌کنند. به خاطر اينکه همين گروه بودند که جنگيديم و رفتيم جام جهاني. نمي‌خواهم کسي شک و شبهه‌اي داشته باشد. ولي واقعيت اين است که حمايت براي تيم ملي چيزي که در ذهن داشتيم و توقع داشتيم نبوده. براي شما اين مثال را زدم که يک دست گرمکن براي سه هفته تمرين داريم. ما به خاطر اينکه با تعداد کمتري بازيکن آمديم نزديک به 30 هزار دلار اضافه بار داديم که مي‌توانستيم با اين پول گرمکن بخريم.

مسئول اين اتفاقات کيست؟

اسپانسر ما يک دست گرمکن براي سه هفته تمرين داده است. افرادي هم که تاثيرگذار هستند خوشحال نيستند که من راجع به اين مسائل صحبت مي‌کنم. ولي اگر من صحبت نکنم هيچ حمايتي براي جام جهاني دريافت نمي‌کنيم. احتمالا اشتباه مي‌کنم. شايد من نبايد در مورد اين مسائل صحبت کنم. من نمي‌خواهم بازيکنانم را با يک دست گرمکن در سه هفته ببينم بدون اينکه اين گرمکن‌ها حتي شسته شود. ما سخت کار مي‌کنيم تا بهترين عملکرد را داشته باشيم.

از فدراسيون کسي در ژوهانسبورگ هست ؟

اصلا صحبت ما اين نيست. ما آقاي مقدس را از روز اول داشتيم ولي اين واقعيت است. من متاسفم که به اين مطلب اشاره مي‌کنم. فقط اين اردو نيست. در گذشته هم اين مشکل را داشته‌ايم. حضور ما در جام جهاني بايد حضوري باشد که باعث غرور افراد شود. ولي کاپيتان ما اينجا حضور ندارد. بازيکنان ما نيامده‌اند. بعضي‌ها دير رسيده‌اند اينجا. مسلما اين توقعات و انتظاراتي نيست که هواداران دارند.

ولي دولت و وزارت ورزش گفته‌اند مشکلي نداريم و کمبودي نداريم.

ان‌شاءالله.

ديگر وقت شما را نمي‌گيريم.

تشکر مي‌کنم. عذرخواهي مي‌کنم اگر صحبت‌هاي من خوشايند نبود. ولي اگر اين صحبت‌ها را نکنم هيچ حمايتي دريافت نخواهيم کرد.

در حين گفت‌وگو با کي‌روش گزارش کوتاه و 90 ثانيه‌اي از تعريف و تمجيدهاي جالب تلويزيون انگليس از بازي‌هاي درخشان اشکان دژاگه و آمادگي فوق‌العاده او پخش شد و بعد هم سعيد مظفري‌زاده گفت‌وگويي را با استيون بيت‌آشور تهيه کرده بود که پخش شد. در ابتداي اين گزارش کارول سرمربي بيت‌آشور مي‌گوشد: «او براي ما بازيکن بسيار مهمي محسوب مي‌شود. با توجه به سبک فوتبالي که ما ارائه مي‌دهيم نياز به بازيکن تهاجمي داريم. او دوست دارد به محوطه جريمه حريف نزديک شود چون انرژي زيادي دارد.»

همچنين استيون بيت‌آشور که مي‌تواند يکي از مهره‌هاي اصلي ايران در جام جهاني باشد در مورد نتايج ايران در جام جهاني گفت: «اميدوارم نتايج خوبي بگيريم. ما بازي‌هاي سختي داريم.» او در مورد کروش هم گفت: «کروش مربي فوق‌العاده‌اي است. بازيکنان براي او احترام زيادي قائل هستند. الان همه او را باور دارند. در ايران همه براي او احترام قائل هستند.»

بيت‌آشور در مورد خانواده‌اش هم گفت: «پدرم فوتبال بازي مي‌کرد و بازيکن خوبي بود. او به من فوتبال ياد مي‌داد. به من مي‌گفتند فوتبال بازي کن و لذت ببر.» اين بازيکن در مورد اينکه آيا به بازي کردن در فوتبال اروپا فکر مي‌کند گفت: «زياد فکر نمي‌کنم. سعي مي‌کنم به همين حالا فکر کنم. چيزي که باعث پيشرفت شد اين بود که زياد به آينده فکر نمي‌کردم.» بيت‌آشور در مورد احتمال بازي کردنش در ليگ ايران گفت: «اين هم مثل همان اروپاست. اگر چنين اتفاقي بيفتد فرصت فوق‌العاده‌اي است که از آن استقبال مي‌کنم. هيجان انگيز است.» او در پايان گفت: «از همه هواداران تشکر مي‌کنم. من همه آن‌ها را دوست دارم.»

با پخش اين گزارش پرونده تيم ملي در اين برنامه نود تقريبا بسته شد و گفت‌وگوي فردوسي پور با يحيي‌ گل‌محمدي که تقريبا از ابتداي برنامه به‌عنوان مهمان ويژه در استوديو حضور داشت آغاز شد. يحيي در خصوص تيم نفت و شرايط خودش در اين تيم گفت: « تيم نفت تيم جواني بود و مسئولان تيم به ما کمک کردند و کسب عنوان سومي با بضاعت موجود جايگاه خوبي بود و تنها تيمي بوديم که در هفته پاياني سرنوشت مان دست خودمان بود. براي فصل بعد صحبت هايي با منصور قنبرزاده کرده ام و قرار شده است وي پس از صحبت با مسئولان باشگاه در اين باره پاسخ دهد و من نيز منتظر پاسخ قنبرزاده هستم. بازيکنان جوان خيلي خوبي داشتيم که جزو پديده هاي ليگ بودند. در کنار آنها نيز بازيکنان با تجربه اي داشتيم و در نهايت ترکيب خوبي داشتيم.»

يحيي گل‌محمدي با اشاره به جنجال‌هاي انتشار قرارداد اين تيم گفت که اين‌کار را چندان نمي‌پسندد و اتفاق حرفه‌اي نيست و اي‌کاش به‌جاي اينکه مبلغ تک تک افراد منتشر مي‌شد تنها هزينه کلي تيم عنوان مي‌شد. وي با اشاره به اينکه انتشار ريز قراردادهاي دستوري از بالا بود عنوان کرد که البته برخي از اين تيم‌ها آن را اجرايي نکردند اما در تيم فجر اين ماجرا اتفاق افتاد که اي‌کاش چنين نمي‌شد.

گل محمدي در مورد تيمش گفت: ما خيلي دوست داشتيم فوتبال بازي کنيم و بازي هاي جوانمردانه اي به نمايش بگذاريم و اگر به خود فوتبال فکر کنيم خيلي پيشرفت مي کنيم ولي اگر به دنبال حاشيه باشيم از موفقيت دور خواهيم شد.

عادل فردوسي‌پور اما در بخشي از سخنان خود به ماجراي بنر معروف بازي پاياني اين تيم اشاره کرد که در آن دکتر بيژن نامدار زنگنه را به عنوان پديده کابينه معرفي کرده بودند که گل‌محمدي با اشاره به دولتي بودن فوتبال در ايران اين دست اقدامات مديران را اجتناب ناپذير خواند.

گل محمدي در پايان صحبت هاي خود خاطرنشان کرد: پس از انتشار ليست قرارداد بازيکنان ديد مردم نسبت به فوتبال بد شده و اين مسئله براي فوتبال زنگ خطري محسوب مي شود و از مسئولان ميخواهم فکري در اين باره کردهو از فوتبال حمايت کنند چرا که اين رشته محبوبيت زيادي در کشورمان دارد و درست نيست که ديدگاه مردم نسبت به فوتبال خراب شود.

يکي از گزارش‌هاي نود تا نود شب گذشته نود به ماجراي اعتراض‌هاي کبه به باشگاه استقلال پرداخت. کبه بازيکن آفريقايي استقلال که با گرفتن 16 هزار دلار در طول فصل ، قراردادش با اين تيم را فسخ کرده است به دوربين برنامه 90 گفت:« آنها با من بدترين رفتار را داشتند. شايد بايد به علي اميري پول مي دادم تا جواب سلامم را بدهد. او اصلا با من رابطه خوبي نداشت. حتي براي همسر من هتل نگرفتند. من خودم هم در تهران در خانه يکي از دوستانم زندگي مي کردم . اگر اين دوستم نبود بايد در خيابان مي خوابيدم.»

او درباره شادي ناخوشايندش بعد از گلزني در بازي با الريان رو به تماشاگران گفت:« من بچه دارم و کار بدي نمي کنم! مي داني با من در استقلال مثل برده برخورد مي کردند!»

بعد از اين گزارش بود که فردوسي پور به شادي او در بازي با الريان اشاره کرد که واکنش‌هاي فراواني را در اين هفته برانگيخته است.

در خلال صحبت‌هاي گل محمدي هم سيد مناف هاشمي معاون مالي و پشتيباني وزارت ورزش روي خط تلفني برنامه نود آمد و در مورد تدارکات نيم ملي فوتبال در ژوهانسبورگ گفت: ما تمام تلاشمان را ميکنيم که بهترين اردوها براي تيم ملي باشد. وزارت ورزش و جوانان 150 اردوي برون مرزي را براي فدراسيون هاي ورزشي در نظر گرفته است. ما 4 ميليارد و 500 ميليون تومان به فوتبال کمک کرديم و نبايد اين مسايل در برنامه زنده مطرح شود.

وحيد جعفري مديرعامل خاورميانه شرکت آل اشپورت هم ديگر مهمان تلفني نود بود که گفت: شرکت ما ليستي که از سوي فدراسيون ارائه شده بود را بدون کم و کاست در اختيار تيم ملي فوتبال قرار داديم. اين شکايت کي روش بدليل مشکل شخصي وي با شرکت ما است و به جاي حمايت از اين شرکت، گاهي اوقات چنين مسائلي را عنوان مي کنند که جالب نيست.

با پخش حاشيه‌هاي بازي پيکان تهران و سياه‌جامگان مشهد، عليرضا فغاني و حسن کامراني‌فر دو داور بين‌المللي ايراني مهمان برنامه نود بودند. در حين گفت‌وگوي فردوسي پور و اين دو داور گزارش‌هايي از نحوه آماده سازي داوران جام‌جهاني هم پخش مي شد.

علي کفاشيان در خلال اين گفت‌وگو براي توضيح حرف‌هاي کي روش روي خط برنامه آمد و گفت: «يک ميليارد و سيصد ميليون تومان براي اردوي آفريقاي جنوبي خرج کرده ايم و يک دست لباس براي ما مشکلي ايجاد نميکند و نميدانم چرا کي روش چنين مباحثي را عنوان کرده است!»

با پخش گزارش کاملي از جلسه هيات مديره جديد پرسپوليس، عليرضا رحيمي مديرعامل جديد اين تيم مهمان نود شد که البته نتوانست از دست فردوسي‌پور جان سالم بدر ببرد و عادل همين ابتداي کار مچش را گرفت. عليرضا رحيمي در مورد احتمال ادامه همکاري با دايي گفت: «آقاي دايي با باشگاه قرارداد دارد و مربي تيم است. ما با ايشان ادامه مي‌دهيم.»

عادل فردوسي‌پور در اين گفت‌وگو از رحيمي خواست که اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس را معرفي کند که رحيمي گفت: «آقاي سياسي رئيس هيات مديره ما هستند.» عادل از او خواست که سوابق اين افراد را بگويد اما رحيمي گفت: «من داخل ماشين هستم.» بعد از اين جمله عادل گفت: «خود شما هم اعضاي جديد هيات مديره باشگاه را نمي‌شناسيد؟» اما رحيمي اين حرف عادل را تکذيب کرد. با اين حال فردوسي‌پور دست بردار نبود و اصرار داشت که از رحيمي درباره اعضاي جديد هيات مديره اطلاعات بگيرد. رحيمي هم در نهايت تسليم شد و گفت: «به هر حال اين آقايان در بخش اقتصادي کشور کار مي‌کنند و من دو روز است که با ايشان آشنا شده‌ام.»

با پخش گزارش‌هايي از عبدالکريم، مسي افغانستان و بازي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا برنامه نود در ساعت 2:45 دقيقه بامداد به پايان رسيد.

۱۳۹۳/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...