نسخه چاپی

محمد خاتمی: درباره اتفاقات بند350 قضاوتی ندارم

در حالی که طی روزهای گذشته حواشی بند 350 زندان اوین در صدر اخبار و دروغ پراکنی های رسانه های ضد انقلاب بوده است، محمد خاتمی که از وی به عنوان رهبر اصلاح طلبان یاد می شود در اظهاراتی معنادار گفت که درباره این ماجرا قضاوتی نمی کند.

به گزارش رجانیوز، وی که در در جمع اعضای مجمع زنان اصلاح طلب و بانوان صحبت می کرد، در بخشی از اظهاراتش گفت: «اینکه در قانون اساسی آمده رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است، یعنی هرجا تخلفی شد مسئول، رئیس‌جمهور است و حداقل این است که رئیس‌جمهور تذکر بدهد و بازرسی کند. در خصوص موضوع اخیر هم من قضاوتی ندارم؛ هرچند که در صداقت برخی کسانی هم که این مطالب را بیان کرده‌اند شکی ندارم اما مجلس اقداماتی کرده و رئیس‌جمهور و دولت هم بحمدالله پیگیر قضیه هستند.»

این اظهارات وی در حالی بیان می شود که برخی رسانه های تندرو و ضد انقلاب با حمله به وی، این سخنان خاتمی را «دوپهلو» و «محافظه کارانه» توصیف کرده اند.

به نظر می رسد حجم بالای دروغ پردازی های رسانه های ضد انقلاب و برخی اصلاح طلبان در داخل کشور منجر شده تا حتی خاتمی نیز متوجه بازی فریب و جنگ رسانه ای در این باره علیه نظام بشود و با تاکید بر اینکه قضاوتی درباره این ماجرا و حواشی آن ندارد، تلاش دارد تا خود را درگیر این ماجرا نسازد.

۱۳۹۳/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...