نسخه چاپی

برنامه‌‌دولت‌برای‌انصراف‌مردم‌ازیارانه

محسن بهرامی ارض اقدس گفت: دولت بنا دارد تا به صورت مجدد با تشكیل نوعی دیگر از كمپین و ایجاد تشكل‌هایی مثل میهن یاران محیط زیست، میهن یاران آموزش و یا میهن یاران سلامت، بار دیگر از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت كند.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور از برنامه جدید دولت برای افزایش انصرافی‌های یارانه‌ای خبرداد و گفت: براساس طرح جدید، مردم می توانند مدت زمان انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را تعیین کنند و البته دولت نیز بر طبق همان انتخاب، در واریز یارانه نقدی عمل خواهد کرد.

به گزارش مهر، محسن بهرامی ارض اقدس گفت: دولت بنا دارد تا به صورت مجدد با تشکیل نوعی دیگر از کمپین و ایجاد تشکل‌هایی مثل میهن یاران محیط زیست، میهن یاران آموزش و یا میهن یاران سلامت، بار دیگر از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت کند.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: برخی مردم مایل هستند که به نفع اهداف خاصی از دریافت یارانه نقدی کنار روند و بنابراین، دولت این تدبیر را اندیشیده است که مردم برای هر موردی که دلخواه‌شان است، یارانه شان را تخصیص دهند.

وی تصریح کرد: در عین حال، مردم می توانند یارانه خود را برای مدتی کوتاه و مشخص یا همیشه، به این امور اختصاص دهند و برای مدتی کوتاه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

به گفته بهرامی ارض اقدس، فکر می کنم که اگر این طرح پخته و آماده شود، شاهد خیل عظیمی از افرادی باشیم که به نفع این امور کنار می روند و دولت را کمک می کنند که در انجام برنامه های خود موفق باشد.

وی اظهار داشت: البته بخشی از جامعه نیز قبل از اعلام نرخ حامل‌های سوخت ثبت نام کردند چراکه افزایش باعث شده بود که این فضای نگرانی از قیمت حامل‌ها و شیب افزایش آن بوجود آید و بنابراین، عده ای به طور احتیاطی برای دریافت یارانه ثبت نام کردند و منتظر شدند که اگر قیمت سوخت افزایش چشمگیری همانند دور اول هدفمندی که قیمت 4 برابر شد، داشت، یارانه را برای جبران هزینه خود دریافت کنند.

به گفته بهرامی ارض اقدس، هم اکنون که مشخص شده افزایش نرخ حامل های سوخت چشمگیر نبوده و شیب آن ملایم است، ممکن است مردم انصراف دهند.

۱۳۹۳/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...