نسخه چاپی

موقعیت سقوط هواپیمای ناپدید شده مالزیایی مشخص شد+تصاویر

یك خلبان آمریكایی مدعی شده پس از بررسی هزاران تصویر ماهواره‌ای توانسته است موقعیت هواپیمای ناپدید شده مالزیایی را مشخص كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛"مایکل هابیل" مدعی شده است که پس از بررسی هزاران تصویر ماهواره‌ای از طریق اینترنت ، لاشه‌های هواپیمای ناپدید شده مالزیایی را یافته و با تطبیق آن با نقشه‌های سایت "Tomnod.com" ، لکه سفیدی که حجمش با حجم هواپیمای بوئینگ 777 برابری می‌کرده را نمایان کرده است.

در همین حال پایگاه خبری العربیه نت به نقل از این خلبان نوشت : هنگامی‌که فهمیدم هواپیمایی که از دو ماه پیش ناپدید شده بر سطح سواحل شمالی مالزی نزدیک به تایلند شناور است ، دچار ناراحتی شدم.

تصاویری که "مایکل هابیل" برای اثبات ادعاهایش منتشر کرده ، چند روز پس از ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 777 گرفته شده است.

همچنین در هنگام پرسش از "مایکل هابیل" در مورد امکان آنچه که وی در تصاویر اینترنتی دیده شاید تصویر یک "نهنگ" باشد با خنده گفت : آیا نهنگی می‌تواند 64 متر باشد؟

وی در پایان گفت : بررسی تصاویر ماهواره‌ای از هواپیمای ناپدید شده مالزی را به خاطر کمک به طرف‌های جستجوکننده و خانواده قربانیان انجام دادم و مکان سقوط هواپیما را به دفتر تحقیقات فدرال و هیات سلامت حمل و نقل آمریکا اطلاع دادم اما هنوز پاسخی به من ندادند.

2215525_387.jpg

2215526_562.jpg

۱۳۹۳/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...