نسخه چاپی

یك اسكانیای دیگر در آتش سوخت +عكس

راننده این اتوبوس در خصوص علت این حادثه گفت: این حادثه بر اثر اتصال سیستم برق اتوبوس رخ داده است و موجب آتش سوزی این وسیله نقلیه شده است.

به گزارش نما به نقل از رهیاب نیوز ،رأس ساعت 22 شب دوشنبه شب گذشته (8 اردیبهشت 93) یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر 60 جاده هندیجان به ماهشهر (استان خوزستان ) در آتش سوخت.

 این اتوبوس اسکانیا که از شیراز به ماهشهر در حال حرکت بود درکیلومتر60جاده هندیجان به ماهشهر براثر مشکلات فنی آتش گرفت و در آتش سوخت.

راننده این اتوبوس در گفتگو با رهیاب نیوز درخصوص علت این حادثه گفت: این حادثه بر اثر اتصال سیستم برق اتوبوس رخ داده است و موجب آتش سوزی این وسیله نقلیه شده است.

وی افزود: 10 نفر مسافر به همراه داشتم که همگی سالم هستند و از این خطر نجات یافتند.

گفتنی است هیچ منبع رسمی در خصوص سالم بودن مسافرین و علت این آتش سوزی اظهار نظر رسمی نکرده است و همچنان منتظر انتشار گزارش رسمی از نهادهای مربوطه هستیم.

خاطرنشان می شود تاکنون حوادث زیادی در اثر سوختگی اسکانیا گزارش شده است که هنوز مسئولین به نتیجه قطعی برای ممنوعیت ورود اسکانیا نرسیده اند.

348681_137.jpg

۱۳۹۳/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
مرتضي آقاداداشي
0
1
۱۳۹۳/۲/۹
با سلام لطفا در مخابره اخبار دقت کنيد.در عکس به وضوح مشخص است که اتوبوس مورد نظر مربوط به شرکت اسکانيا نمي باشد. لطفا رسالت خبرنگاري خود را حفظ کنيد.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...