نسخه چاپی

شكست شاگردان كی‌روش مقابل برزیلی‌ها

تیم ملی ایران در سومین دیدار تداركاتی خود مقابل صدرنشین لیگ برتر آفریقای جنوبی شكست خورد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه در ادامه اردوی آفریقای جنوبی امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تیم صدرنشین لیگ این کشور یعنی سان‌دانز رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود حریف آفریقایی به پایان رسید.

تک گل سان‌دانز در دقیقه 30 به ثمر رسید، ضمن اینکه در نیمه اول این دیدار کریم انصاری‌فرد یک ضربه پنالتی را برای ایران از دست داد و توپ را به اوت زد.

نکته قابل توجه اینکه حدود 100 ایرانی مقیم پرتوریا و ژوهانسبورگ برای تماشای سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در اردوی آفریقای جنوبی راهی ورزشگاهی در منطقه میدرند ژوهانسبورگ شدند.

در این دیدار ایران با لباس قرمز و تیم حریف با پیراهن آبی به میدان رفتند.

سان‌دانز، صدرنشین لیگ آفریقای جنوبی قدمتی 44 ساله دارد و در فوتبال آفریقای جنوبی به تیم برزیلی‌ها ملقب است.

تیم ملی در اولین دیدار خود حریفش را شکست داد، در دومین دیدار 3 بر 3 متوقف شد و در سومین دیدار شکست خورد تا روند سقوطی شاگردان کی‌روش در دیدارهای تدارکاتی ادامه داشته باشد.

در این دیدار تمام بازیکنان برای تیم ملی ایران به میدان رفتند. در نیمه اول رحمان احمدی و در نیمه دوم سوشا مکانی درون دروازه تیم ملی ایستادند.

تیم ملی ایران تا روز جمعه در این کشور با 23 ملی‌پوش تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را دنبال می‌کند.

آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان کی‌روش، پنجشنبه 11 اردیبهشت خواهد بود که قرار است ملی‌پوشان ایران مقابل تیم رده هفتم لیگ برتر این کشور بلک ایسز بازی خواهند کرد.

۱۳۹۳/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...