نسخه چاپی

اعلام همبستگی زنان شیعه با دختران پاشاه

گروهی از زنان استان القطیف عربستان به نشانه همبستگی با دختران پادشاه سعودی "عبدالله بن عبدالعزیز" اقدام به برگزاری تجمع كردند.

به گزارش نما، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

گروهي از زنان استان القطيف عربستان به نشانه همبستگي با دختران پادشاه سعودي «عبدالله بن عبدالعزيز» اقدام به برگزاري تجمع كردند.

چهار دختر پادشاه عربستان حدود 13 سال است كه در يكي از كاخ‌هاي سلطنتي در جده در حبس خانگي هستند. شاهزاده «سحر» يكي از دختران زنداني پادشاه با اشاره به انقلاب شيعيان در قالب پيامي به نشانه همبستگي با خواسته‌هاي شيعيان در القطيف نوشت:‌ اي كساني كه معني كرامت، حقوق و آزادي را به ما آموختيد چه بسيار زيباست، اين مايه افتخار ماست كه ما را در گروه مبارزان قرار دهيد.

شاهزاده سحر در قالب فيلم ويديويي كه بر روي توييتر منتشر شد اضافه كرد: ما با قلبي كه مملو از افتخار به شماست دنباله رو راه شما هستيم و تعهد مي‌كنيم كه دستان خود را از شما جدا نخواهيم كرد و از شيخ نمر باقر النمر الهام خواهيم گرفت. دو شاهزاده زنداني «سحر و جواهر» در روز 23 فروردين در گفت‌وگو با يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي همبستگي خود با جنبش‌هاي سياسي استان الشرقيه و كشور بحرين را اعلام كرده‌ بودند.

۱۳۹۳/۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...