نسخه چاپی

یهودیان معترض: صهیونیسم اسرائیل دزد دیانت یهود است

تجمع مظلوم‌نمایانه صهیونیست‌ها به بهانه سالروز هولوكاست در مقابل دفتر نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل (نیویورك) به مراسم محاكمه اشغالگران صهیونیست از سوی یهودیان تبدیل شد.

تجمع مظلوم‌نمایانه صهیونیست‌ها به بهانه سالروز هولوکاست در مقابل دفتر نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل (نیویورک) به مراسم محاکمه اشغالگران صهیونیست از سوی یهودیان تبدیل شد.به گزارش شبکه «المیادین» صهیونیست‌های تندرو در مراسم سالگرد بزرگداشت هولوکاست درنیویورک، مقر نمایندگی ایران را برای تجمع انتخاب کردند تا پیام خود را به «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا منتقل کنند.
آنها در شعارهایشان خواستار ادامه فشارها و تحریم‌ها بر ایران شدند. اما در مقابل، یهودیان متحد مخالف صهیونیزم با برگزاری تجمعی مقابل نمایندگی ایران، علیه صهیونیسم شعار داده و روشنگری کردند.

خاخام «یزرول داوید فایس»، خاخام یهودیان متحد ضد صهیونیسم، از ایران به عنوان کشوری محترم تشکر کرد.این خاخام یهودی که مورد تعرض یکی از صهیونیست‌ها قرار گرفته بود با صدای بلند گفت: «به من دست نزنید» و در ادامه اظهار داشت: اسرائیل، دیانت و هویت یهودی را ربوده است؛ اما پیروان کتاب آسمانی تورات بسیار بیشتر از صهیونیست‌ها هستند و راه خود را تا نابودی سریع و کامل اسرائیل ادامه خواهند داد تا صلح و آرامش در جهان برقرار شود و مجددا بتوانند برادران عرب و مسلمان خود را در آغوش بگیرند.این گزارش می‌افزاید: یکی دیگر از یهودیان حاضر در اعتراض به صهیونیست‌ها گفت شما ده‌ها هزار کودک را کشته‌اید.مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها به بهانه افسانه هولوکاست در حالی است که آنها سرزمین 6 میلیون فلسطینی را با جنایت اشغال کرده و از خانه و کاشانه‌شان آواره کرده و عامل اصلی کشتار صدها هزار انسان بی‌گناه در فلسطین و برخی کشورهای دیگر منطقه هستند.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...