نسخه چاپی

یك بازی بی‌عیب و نقص را به نمایش گذاشتیم

آنچلوتی: غافلگیر نشدم چون انتظار چنین چیزی را داشتم

عکس خبري -آنچلوتي: غافلگير نشدم چون انتظار چنين چيزي را داشتم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در واكنش به پیروزی قاطعانه مردانش در خانه بایرن مونیخ گفت كه از این موضوع غافلگیر نشده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کارلو آنچلوتی به دنبال پیروزی ۴ بر صفر تیمش در خانه بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: من غافلگیر نشده‌ام. می‌دانستم این بازیکنان توانایی‌ انجام این کار را دارند. این پیروزی ما به شدت ما را خوشحال کرد.

وی اضافه کرد: بازی فوق‌العاده‌ای بود به خصوص در نیمه اول که ما در آن به خوبی دفاع کردیم و بیشتر رو به جلو حرکت می‌کردیم. در ضد حملات بسیار موثر بازی کردیم و از سرعت مهاجمان خود بیشترین بهره را بردیم. روی ضربات شروع مجدد تمرین کرده بودیم و این تمرینات در دو گل اولی که به ثمر رساندیم واقعاً نتیجه‌بخش بود.

آنچلوتی اظهار داشت: رئال مادرید از این بازی سربلند بیرون آمد. من خوش‌شانسم که هدایت مهمترین تیم دنیا را بر عهده دارم و باید هر کاری می‌توانم انجام دهم تا بهترین نتایج را بگیریم. کریستیانو رونالدو و بیل هر کاری که توانستند انجام دادند آن هم به شکلی فوق‌العاده. آنها نتیجه‌ای که ما در این بازی بی عیب و نقص می‌خواستیم کیفیت دادند. با این حال باید از تمام بازیکنان و اعضای باشگاه تشکر کنم. بعد از ۱۲ سال غیبت رئال مادرید دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا برگشته و این برای همه هواداران اتفاق خوبی است.

سرمربی کهکشانی‌ها با اشاره به اهمیت پیروزی یک بر صفر تیمش در بازی رفت، تصریح کرد: این یک پیروزی است نه بیشتر. ما تیمی قدرتمند که مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است را شکست دادیم. کارمان را بسیار خوب انجام دادیم و استحقاق کسب این پیروزی را داشتیم.

آنچلوتی یادآور شد: پیش از بازی رفت خیلی نگران بودیم اما پیروزی‌ در آن بازی کلید موفقیت‌مان شد. آن برد چندان قاطعانه نبود اما به ما برای بازی برگشت اعتماد به نفس داد. به بایرن مونیخ فرصتی برای تحمیل بازی‌اش ندادیم. ضمن اینکه عملکرد دو مهاجم ما بسیار خوب بود.

کارلتو درباره حریف تیمش در بازی فینال که امشب در جدال تیم‌های چلسی انگلیس و اتلتیکومادرید اسپانیا مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی قرار است چه اتفاقی رخ دهد. چلسی تجربه فراوانی دارد و تیم قدرتمندی است. مهم است با چه حریفی روبه‌رو می‌شویم چون هر کدام از آنها که باشند، رقابت سختی داریم. از بابت دو کارته و محروم شدن ژابی آلونسو متاسفم. او کمی ناراحت است. با این حال مهمترین چیز این است که ما فینالیست شده‌ایم و باید به خاطر او این بازی را ببریم.

۱۳۹۳/۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...