نسخه چاپی

لاریجانی یك مدیر خوب و لایق است

عکس خبري -لاريجاني يک مدير خوب و لايق است

نماینده ارومیه، مجلس هشتم را مجلسی پرشور و هیجان و ولایت​مدار خواند كه عملكرد نظارتی​اش از مجموع هفت مجلس پیشین بیشتر بوده است.

نادر قاضي​پور نماينده منتخب مردم اروميه در مجالس هشتم و نهم در گفت​وگو با خبرآنلاين، در پاسخ به سوالي که به عملکرد هيات رئيسه مجلس کنوني اشاره داشت، گفت: آدم بايد وجدان داشته باشد و به گفته​اش اعتقاد داشته باشد و بداند که بايد در آينده جوابگوي حرف​هايش باشد. من با علم به اين موضوع مي​گويم که عملکرد مجلس هشتم در حوزه کارگري و رايگان کردن گاز و برق و آب مساجد وحسينيه​هاي روستايي و دفاع از حق مسلم هسته​اي و تقويت بنيه دفاعي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، مجلسي پرشور و هيجان و ولايت​مدار بود.
وي با بيان اينکه شخص لاريجاني يک مدير خوب و لايق بود که توانست با وجود چالش​هايي که برخي به وجود مي​آوردند، مجلس را به نحو احسن اداره کند، افزود: بقيه اعضاي هيات رئيسه هم خوب بودند. آقاي حجت الاسلام ابوترابي​فرد، نايب رئيسي بسيار با ادب و با شخصيت بود و باهنر هم که مرد قانون است و به همه قوانين آشناست و آنها را حفظ است.
عضو کميسيون صنايع با بيان اينکه مجلس هشتم، مجلسي مردمي و باز بود، افزود: به همين دليل نمايندگان در دفاع از حقوق مردم با آزادي عمل رفتار مي​کردند. به همين دليل بعد نظارت در مجلس هشتم از هفت دوره گذشته بيشتر بود.
قاضي​پور قرائت گزارشات تحقيق و تفحص متعدد در مجلس هشتم را شاهد مدعاي خود دانست و ادامه داد: بنده عضو هيات تفحص از مخابرات، معادن و سايپا بودم و علاوه بر اين​ها چندين گزارش تفحص ديگر هم در مجلس هشتم خوانده شد که گوياي پويايي مجلس هشتم در بعد نظارتي بود.
اين نماينده اصولگرا در پاسخ به سوالي که به ترکيب فراکسيون​هاي آتي در مجلس نهم اشاره داشت، نيز گفت: همه عالم مي​دانند که اگر گروه رقيب، حضور قوي داشته باشد، انشعابي ايجاد نمي​شود. اما اگر رقيب قوي نداشته باشند، دچار چند شاخه خواهند ​شد. فراکسيون اصولگرايان در مجلس نهم نيز تابع همين قاعده است. اما نمي​توانم پيش​بيني کنم که به چند فراکسيون و با چه عناويني منشعب مي​شود.
نماينده اروميه در پايان گفت که به عنوان يک نماينده شهرستاني، دغدغه امور کارگري و کشاورزي دارد و به همين دليل درگير امور سياسي فراکسيون​ها نمي​شود.

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...