نسخه چاپی

سفارش‌های مرحوم ماموستا مجتهدی به خبرنگاران

امام جمعه سنندج كه به‌تازگی دعوت حق را لبیك گفت در دیدار با جمعی از خبرنگاران گفته بود: یكی از وظایف مهم رسانه‌ها در مقطع حاضر انعكاس دستاوردهای نظام در مناطق مختلف كشور است.


امام جمعه سنندج که به‌تازگی دعوت حق را لبیک گفت در دیدار با جمعی از خبرنگاران گفته بود: یکی از وظایف مهم رسانه‌ها در مقطع حاضر انعکاس دستاوردهای نظام در مناطق مختلف کشور است.
وی با یادآوری برخی دستاوردهای انقلاب و نظام گفت: بعد از انقلاب به‌برکت نگاه بلند معمار کبیر انقلاب و نیز رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب جهش علم در کشور سرعت گرفته و همین امر سرخوردگی و بغض بدخواهان ملت را سبب شده است. ماموستا مجتهدی به اجماع ملت ایران در اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ملت به‌روشنی به این نتیجه رسیده که نبود رهبری واحد و مدبر چه لطمه‌های جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌کند، بنابراین پیوند ملت با رهبر در کشور هرروز مستحکم‌تر از پیش خواهد شد. ماموستا حسام‌الدین مجتهدی با 93 سال سن از 10 سال پیش به این سو در سمت امام جمعه این شهر به انجام وظیفه می‌پرداخت و از سه سال پیش نیز به عنوان نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عضویت داشت.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...