نسخه چاپی

فیس بوك پولی می شود!

عکس خبري -فيس بوک پولي مي شود!

در حالی كه مدیران فیس بوك قبلا مدعی بودند عضویت در این سایت رایگان بوده و برای همیشه رایگان باقی می ماند، حال قصد دارند برخی از امكانات آن را با پرداخت پول ارائه دهند.

به گزارش نما و به نقل از فارس، فیس بوک در حال تست سیستمی است که به کاربران امکان می دهد به روزرسانی وضعیت خود را به گونه ای انجام دهند که در معرض دید عده بیشتری از کاربران قرار بگیرد. البته دسترسی به این خدمات با پرداخت پول ممکن است.

فیس بوک در حال حاضر در حال آزمایش این خدمات در کشور نیوزلند است و هنوز مشخص نیست این سرویس چه زمانی به دیگر کاربران ارائه می شود. تلاش فیس بوک برای کسب درآمد مستقیم از خدماتش در حالی صورت می گیرد که این شرکت از طریق تبلیغات و همکاری با شرکت ها و سازمان های مختلف از درآمد میلیاردی برخوردار است.

کارشناسان معتقدند این اقدام فیس بوک که ظاهرا با هدف کمک به کاربران برای در معرض دید قرار گرفتن به صورت گسترده تر صورت می گیرد، ممکن است باعث تشدید رقابت کاربران در این زمینه و افزایش درآمد فیس بوک شود. علاوه بر این ممکن است دیگر شبکه های اجتماعی هم با هدف کسب سود بیشتر از فیس بوک تقلید کنند و بخواهند بدین شیوه کسب درآمد کنند.

در حال حاضر هزینه استفاده از این خدمات از ۰٫۴۰ تا ۲ دلار در نوسان است و ممکن است به روزرسانی های وضعیت که بدین شکل انجام می شود با رنگ دیگری متمایز شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...