نسخه چاپی

عصر دیروز از سوی دانشجویان صورت گرفت؛

اخراج‌خاتمی‌ازدانشگاه‌باشعارمرگ‌برفتنه‌گر

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی عصر دیروز با شعار "مرگ بر منافق" و "مرگ بر فتنه گر" محمد خاتمی را از این دانشگاه اخراج كردند.

دیروز با شعار "مرگ بر منافق" و "مرگ بر فتنه گر" محمد خاتمی را از این دانشگاه اخراج کردند.

خبرنگار میدانی سازمان بسیج دانشجویی در دانشکده حقوق دانشگاه شهیدبهشتی گزارش داد که مراسمی از طرف رئیس این دانشکده و جمعی از اعضای هیئت علمی به بهانه درگذشت پدر همسر خاتمی عصر دیروز در این دانشکده برگزار شده بود.

بنابراین گزارش، حضور محمد خاتمی در دانشگاه شهیدبهشتی به بهانه حضور در مجلس ختمی که بوسیله رئیس دانشکده حقوق در این دانشکده برگزار می‌شد با اعتراض دانشجویان همراه شد.

براساس این گزارش، در ابتدای ورود خاتمی به دانشگاه جمعی از دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر سعی بر ممانعت از حضور وی در دانشگاه را داشتند که با برخورد فیزیکی تیم حفاظت،چند نفر از دانشجویان دچار جراحات بدنی شده اند.

همچنین در این مراسم جمعی از اساتید و مسئولین دانشگاه شهیدبهشتی از جمله مهرپور رئیس دانشکده حقوق،تهران‌چی رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و جمعی از دیگر معاونین و کارکنان حضور داشتند.

در پایان مراسم نیز دانشجویان با شعارهایی از قبیل مرگ بر منافق و فتنه‌گر، فتنه‌گر اعدام باید گردد، فتنه‌گر حیاکن دانشگاه را رها کن، خاتمی و همراهان وی را بدرقه کردند.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...