نسخه چاپی

سردار فدوی خبر داد

نصب جدیدترین شبیه‌ساز نیروی دریای سپاه بر روی شناور عاشورا

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینكه 'كشورهای منطقه خلیج فارس قادر به تأمین امنیت این منطقه هستند'، تاكید كرد: ما می‌توانیم این اطمینان را به همه مردم جهان بدهیم كه امنیت این منطقه را می‌توانیم تأمین كنیم.

سردار دریادار علی فدوی در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه "آمریکا در هرجا که حضور یافته نتوانسته امنیت را تأمین کند بلکه عدم امنیت را بوجود آورده است"، اظهار کرد: حضور آنها در خلیج فارس هم موجب عدم امنیت این منطقه شده است.



وی در ادامه گفت: در واقع وجود مجموعه‌هایی که به دنبال منافع ظالمانه خود هستند، ناامنی را بوجود می‌آورد زیرا در این شرایط مردم منطقه مدنظر نیست بلکه اهداف خود این کشورها مهم است.



فدوی با اشاره به اینکه "تأمین انرژی در شرایط ناعادلانه عدم امنیت را بوجود می‌آورد"، افزود: امنیت در خلیج فارس حیاتی است و اگر امنیت در این منطقه وجود نداشته باشد، اقتصاد جهانی به خطر می‌افتد. ما می‌خواهیم در روند عادلانه اقتصادی تأمین انرژی جهان را ضمانت کنیم و این کار را نیز می‌توانیم انجام دهیم.



به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشورهای منطقه با محوریت اسلام می‌توانند امنیت این منطقه را تأمین کنند.



وی در ادامه صحبت‌های خود به ساخت جدیدترین شبیه‌ساز نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: ما این شبیه‌ساز را بر روی شناور عاشورا نصب کرده‌ایم و دو هفته پیش این شبیه‌ساز را در اصفهان تحویل دادیم. این شبیه‌ساز به‌گونه‌ای تولید شده که به شرایط صددرصد واقعی بسیار نزدیک است. از این شبیه‌ساز برای آموزش نیروها استفاده می‌شود.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...