نسخه چاپی

تفكرات من با تفكرات فدراسیون كمی متفاوت است

محمد بنا باز هم ساز مخالف زد

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان گفت: نه استعفا و نه قهر كرده‌ام اما به دلیل متفاوت بودن تفكراتم با اهالی فدراسیون شاید استراحتم كمی طولانی شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نه استعفا و نه قهر کرده‌ام اما به دلیل متفاوت بودن تفکراتم با اهالی فدراسیون شاید استراحتم کمی طولانی شود.

محمد بنا در خصوص مسابقات کشتی قهرمانی آسیا و کسب مقام سومی در این رقابت‌ها اظهار داشت: از نتایج تیم راضی هستم و به جز چند کشتی‌گیر سایر نفرات عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: با شرایطی که داشتیم و با وجود ناداوری و باندبازی سایر تیم‌ها از تیم خودم راضی هستم و معتقدم نتیجه خوبی گرفتیم. در این مسابقات کره‌ای‌ها، قزاق‌ها و سایر تیم‌ها یکی بودند و تنها از فدراسیون کشتی ما فردی آنجا حاضر نبود. حتی در مسابقات نیز فردی نبود و رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در محل مسابقات حضور نداشتند و این برای تیم ما کمی بد بود. البته رئیس فدراسیون مشغله‌های خاصی دارد اما با این حال نمی‌دانم چه بگویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا تیم اعزامی به آسیا تحمیلی بود یا خیر، خاطرنشان کرد: این تیم تحمیلی نبود و زمانی که فدراسیون می‌گوید فرآیند باید رعایت شود باید اینگونه شود و من فرآیند را کامل رعایت کردم. این چیزی است که در کشتی آزاد هم کامل رعایت نشده ولی من آن را رعایت کردم تا حرف و حدیثی بوجود نیاید. در کشتی آزاد گفته شد که ترکیب جام جهانی هم تاثیرگذار بود اما من دست به ترکیب نزدم.

بنا: استعفا و قهر نکرده‌ام اما شاید استراحتم طولانی شود

بنا عنوان کرد: من از خداحافظی بدم می‌آید اما مردم باید بدانند که نمی‌توان دست کسی را بست و داخل دریا انداخت تا شنا کند. به ما کوچکترین امکاناتی ندادند. با نداری‌ها می‌توان ساخت اما برخی از مسائل قابل هضم نیست. برای من تفکرات خودم مهم است و با آن زندگی می‌کنم. از سوی دیگر مسئولان فدراسیون نمی‌توانند از قانون عبور کنند و به تمام قوانین جامه عمل می‌پوشانند؛ پس با من نمی‌توانند کنار بیایند. البته من نمی‌توانم بگویم قهر می‌کنم و تنها روش این افراد را قبول ندارم. اگر آنها بتوانند با رویه من کار کنند حرفی نیست و نظر نهایی را آنها خواهند داد.

وی گفت: این تیم برای من استرس زیادی داشت و اکنون مغز من نمی‌کشد. اگر مسئولان دوست داشتند خواهم ماند. خیلی وقت است می‌گویم انتخاب نهایی من با این افراد متفاوت است و من هم نمی‌توانم در چنین شرایطی کشتی‌گیران را برای حضور در انتخابی تیم ملی آماده کنم.

بنا در پاسخ به این سوال که چه زمانی به اردو خواهید رفت، به تسنیم گفت: معلوم نیست چه زمانی به اردو بروم؛ البته این به معنای خداحافظی و قهر من نیست اگر چه فرد «قهرقهروی» هستم! من هم مانند سایر مربیان 48 ساعت استراحت می‌کنم و پس از آن اگر مسئولان بتوانند با شرایط من کنار بیایند اعلام می‌کنند و در غیر اینصورت شاید استراحت من طولانی شود.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...