نسخه چاپی

احمدی نژاد مقصر حادثه اتوبوس واحد اعلام شد/ عكس

به گفته سرهنگ جهانی ، رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران سرعت غیر مجاز دلیل این حادثه بوده است.

به گزارش نما ، روزنامه اصلاح طلب ، آفتاب یزد در گزارشی به نقل از احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران ، دولت احمدی نژاد را مقصر حادثه چپ کردن اتوبوس دانست و انگشت اتهام خود را به سمت وزارت کشور احمدی نژاد نشانه رفت . این روزنامه با اشاره به آنکه کارشناسان علت حادثه را بی دقتی راننده اعلام کردند ، علت این حادثه را بر اثر اتوبوس های تحمیلی دولت احمدی نژاد خواند

1111111111.jpg 

 به گفته سرهنگ جهانی ، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران سرعت غیر مجاز دلیل این حادثه بوده است.

مدیر عامل شرکت تولید کننده اسکانیا در ایران شرح ما وقع را اینگونه می گوید : “از زمانی که خبر واژگونی این اتوبوس به ما رسید سریعا تیمی برای بررسی به محل اعزام شد اما به دلایلی، حراست شرکت واحد اجازه مشاهده نزدیک اتوبوس را به ما نداد اما شواهد نشان گر این بود که اتوبوس به سمت راننده واژگون شده است. با توجه به این که حدود ۱۰ عدد از گاردریل های محل تعویض شده بود به نظر می رسد اتوبوس پس از واژگونی نزدیک به ۵۰ متر روی زمین کشیده شده است پس یکی از احتمالات سرعت غیر مجاز بوده اما ما تا پایان تحقیقات در این زمینه اظهار نظری نمی کنیم.”

او درباره احتمال نقص نفی در اتوبوس می گوید: “تا زمانی که کارشناسان ما نتوانند اتوبوس را بررسی کنند امکان اظهار نظر قطعی در این زمینه وجود ندارد و مطمئن باشید در صورتی که اجازه بازدید به ما داده شود ظرف ۴۸ ساعت نتیجه را اعلام خواهیم کرد. باید توجه کرد بیش از ۱۳۰۰ دستگاه از این اتوبوس ها در سراسر کشور در حال خدمات رسانی به مردم هستند و خدمات شرکت اسکانیا به این اتوبس ها به صورت مداوم در جریان است اما ساز و کار قانونی برای نظارت قطعی ما در زمینه تعمیرات این اتوبوس ها وجود ندارد. پس نمی شود بدون بررسی دقیق مساله را به شرکت اسکانیا و نقص فنی مرتبط دانست. این مساله پس از تحقیقات دقیق و هم چنین بررسی اظهارات راننده و هم چنین بررسی های ما قابل طرح خواهد بود.”

او در پاسخ به این سوال که چرا چنین حادثه هایی بیش تر برای اتوبوس های اسکانیا رخ می دهد می گوید: “این مساله واقعیت ندارد و هر روز چنین اتفاق هایی رخ می دهد اما برخی رسانه ها به دلایلی خاص تنها اخبار مرتبط با اسکانیا را منتشر می کنند و برابر اتفاق های دیگر سکوت می کنند.”

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...