نسخه چاپی

گله‌ی ضرغامی از بودجه صداوسیما

رییس سازمان صداوسیما واقعی شدن بودجه‌ها را در جهت افزایش ظرفیت‌های موجود خواستار شد و گفت: با توجه به 165 شبكه برون‌مرزی و ملی و 7000 فرستنده، بودجه 3000 میلیاردی در سال كفایت ندارد و باید بودجه‌ها واقعی‌تر شود.

ضرغامی گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دست اجرا، تکمیل فیبر نوری برای سیگنال‌رسانی است که به دلیل مشکلات مالی هنوز عملیاتی نشده است؛ هر چند با همت و تلاش مجلس مبلغ 300 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تصویب شده است.

رییس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش از اضافه شدن چهار شبکه به جمع شبکه‌های دریافتی تلویزیون در قم خبر داد و این استان را اولین استان در کشور ذکر کرد که دارای 24 شبکه شد.

عزت‌الله ضرغامی سه شنبه شب (9 اردیبهشت ماه) در مراسم افتتاح اتاق فرمان در مسجد مقدس جمکران گفت: با نصب فرستنده‌های جدید از امروز شبکه‌های تلویزیونی سحر، جام جم، نسیم و کوثر به تعداد شبکه‌های قابل دریافت در قم افزوده شد.

ضرغامی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی اتاق فرمان در مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: امیدواریم چنین تجهیزاتی زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های دینی و مذهبی مسجد جمکران را فراهم بیاورد.

رییس سازمان صدا و سیما بر نقش مهم پخش برنامه‌های دینی به طور مستقیم اشاره کرد و گفت: برخی معتقدند که با پخش مستقیم، مردم دیگر به مساجد و مکان‌های مذهبی نخواهند رفت؛ در حالی که این برنامه‌ها تاثیر زیادی بر روی مخاطبان دارد و آنها را به برنامه‌های مذهبی جذب می‌کند.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: قرآن کریم نیز به تعامل و اتحاد توجه خاصی دارد به گونه ای که مطابق با برخی از آیات این کتاب الهی افرادی وارد بهشت می شوند که به تعاون و همکاری در زمان حیات خود توجه خاصی داشتند.

وی با بیان اینکه کار جمعی دارای اثر و نتیجه بهتری است عنوان کرد: کار جمعی همیشه دارای نتیجه‌ای مطلوب و قابل توجه است و هنگامی که با تعامل و انسجام گام برداریم قطعا دست یافتن به ثمر و نتیجه امکان پذیر خواهد بود.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...