نسخه چاپی

در گفت‌وگو با فارس

المنار انتساب خبر «ترور معاون موساد» به این شبكه را تكذیب كرد

عکس خبري -المنار انتساب خبر «ترور معاون موساد» به اين شبکه را تکذيب کرد

یكی از دبیران شبكه خبری المنار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اخبار منتسب به این شبكه در خصوص ترور معاون موساد را تكذیب كرد و گفت كه برخی از پایگاه‌های خبری این خبر را به نقل از بی بی سی منتشر كرده‌اند.

"حاج محمد موسی " معاون بخش تحریریه شبکه خبری المنار در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس گفت: المنار اولین منبع خبری نبوده است که خبر ترور معاون رئیس موساد را منتشر کرده بلکه برخی از پایگاه‌های خبری این خبر را به نقل از "بی بی سی" منتشر کردند.

وی در پاسخ به این سوال که" آیا خبر ترور معاون رئیس موساد صحت دارد یا خیر"، تاکید کرد؟ :"ما این خبر را نه تائید و نه تکذیب می‌کنیم."

برخی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری امروز به نقل از شبکه خبری المنار اعلام کردند که «تسیوی اشکالف» معاون رئیس سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ترور شده است.


بر اساس پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس این خبر در پایگاه اینترنتی المنار و حتی در بخش‌های خبری این شبکه منتشر و پخش نشده است.

بر اساس ادعای این سایت‌ها، اشکالف بر اثر انفجار یک بمب جاسازی شده در خودرویش در یکی از خیابان های اسپانیا کشته شده است.

لحظاتی پس از انتشار این خبر از سوی برخی رسانه‌ها، "لیئور بن دور" سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل با تکذیب این خبر اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.

از سوی دیگر امروز رسانه‌های اسرائیلی از سوء قصد ناکام به "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سنگاپور خبر دادند. وی برای شرکت در نمایشگاه صنایع هوایی به این کشور رفته بود. هرچند که پس از انتشار این خبر، باراک آن را رد کرد.

۱۳۹۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...