نسخه چاپی

فعالیت تابلو دار حزب منحله مشاركت در استان‌ها

گزارش‌ها حاكی از راه‌اندازی دفاتر حزب منحله مشاركت در تمام استان‌ها با تابلوهای مستقیم و یا در پوشش برخی از سازمان‌ها است.

به گزارش نما به نقل از دانا، گزارش‌ها حاکی از راه‌اندازی دفاتر حزب منحله مشارکت در تمام استان‌ها با تابلوهای مستقیم و یا در پوشش برخی از سازمان‌ها است.

بر اساس این گزارش تنها استان کرمان از این قاعده مستثنی است و هنوز دفتری از سوی حزب منحله مشارکت در آن تأسیس نشده است.

گفته می شود 3 محور اصلی حزب مشارکت در فعالیت های اخیر خود عبارت از «عدم موضو عگیری صریح نسبت به رهبری »، «عدم ائتلاف با دولت » و «پیش قراول انتقاد از دولت نبودن » است.

خاطرنشان می شود در سال 88 که همانند «جنگ احزاب » اپوزیسیون داخلی متشکل از همه طیف‌ها همراه و همسو با اپوزیسیون خارجی و با حمایت همه جانبه نظام سلطه تمام قد در مقابل نظام و رای مردم قد علم کرد، حضور آگاهانه مردم و درایت رهبری با انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین توأم شد و فتنه 88 پایان یافت.

با شروع کار دولت یازدهم، همچنین آزادی برخی از فتنه گران از زندان، اعضای این حزب منحله توانستند خود را به دولت نزدیک کنند و به دنبال سهم خواهی از دولت برآمدند.

این افراد در ابتدا با برگزاری همایش ها و سمینار ها خود را به تریبون ها رساندند و از این طریق اولین خواسته های خود در خصوص آزادی سران فتنه را مطرح کردند.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...