نسخه چاپی

همه گزینه‌ها روی میز است؛ حتی همجنس‌بازی

عکس خبري -همه گزينه‌ها روي ميز است؛ حتي همجنس‌بازي

به گزارش نما به نقل از کیهان، پس از راي منفي ايالت كاروليناي شمالي به قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان، اوباما در يك مصاحبه تلويزيوني به حمايت از همجنسگرايان پرداخت.

علاوه بر اوباما، جو بايدن معاون وي، و آرنه دونكان هم از ديگر مقامات بلندمرتبه آمريكايي هستند كه در چند روز اخير از گروه هاي همجنسگرا حمايت كرده اند.

اوباما در مصاحبه اي كه اخيرا با شبكه تلويزيوني اي بي سي انجام داد، در حمايت از همجنسگرايان گفت: در يك نقطه مشخص من به اين نتيجه رسيدم كه براي من شخصا اين بسيار مهم است كه به جلو حركت كنيم و بپذيريم كه، فكر مي كنم زوج هاي همجنس بايد بتوانند ازدواج كنند.

اوباما همچنين در ادامه صحبت هايش از تعهد خود و دولتش براي كمك به افزايش حقوق همجنس بازان خبر داد.

حمايت اوباما از همجنسگرايان در حالي است كه گفته مي شود وي اولين رئيس جمهوري است كه به حمايت از ازدواج همجنسگرايان پرداخته است.

اوباما كه پيش از اين تلاش داشت شرايط را به گونه اي نشان دهد كه مي تواند از همه گزينه ها عليه مخالفان استفاده كند اكنون در آستانه انتخابات رياست جمهوري به فلاكتي افتاده است كه گزينه حمايت همجنسگرايان را روي ميز تبليغات انتخاباتي خود قرار داده است.

گفتني است، صداي آمريكا -VOA- اين اقدام اوباما را تفرقه انگيز دانست و نوشت: پرزيدنت اوباما روز چهارشنبه در مصاحبه اي با شبكه خبري اي بي سي اعلام كرد او هنوز معتقد است بايد به زوج هاي همجنس اجازه ازدواج داده شود و مساله بالقوه تفرقه انگيزي را در حالي كه مي خواهد براي بار دوم به رياست جمهوري برگزيده شود، مطرح ساخت.

صداي آمريكا افزود: اوباما قبلا از پشتيباني از ازدواج همجنسگرايان خودداري مي كرد و مي گفت نظريات او در اين مقوله هنوز شكل نگرفته است.

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...