نسخه چاپی

بذرپاش: با دشمنان با صدای بلند و با دوستان با صدای ملایم صحبت كنید

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس تاكید كرد: باید با دشمنان با صدای بلند صحبت كرد و با دوستان با صدای آرام. printنسخه قابل چا

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه اردوی راهیان‌نور دانشگاه خوارزمی گفت: راهیان‌نور یادآور ایستادگی نسلی است که نگذاشت وجبی از خاک این کشور نصیب بیگانگان شود.

وی افزود: راهیان نور یادآور رشادت نسلی است که متوسط سنی آن کمتر از 27-28 سال است، یعنی دورانی که آنها سراسر وجودشان سرشار از نشاط جوانی بود ولی با خدا معامله‌ای ماندگار کردند، از آرزوهای جوانانه گذشتند و خدا آنها را به آرزوی بسیار والاتری رساند که آن همجواری در قرب الهی و هم‌نشینی در پیشگاه حضرت ابی عبدالله(علیه السلام) بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: این سنت خداست که اگر از خواسته‌های به‌ ظاهر زیبای دنیا بگذریم، خدا جایش را با جایگزینی دیدنی پر خواهد کرد.

بذرپاش افزود: در طول چند سال دوره قاجار و پهلوی به بهانه‌های قراردادهای گلستان، پاریس و ترکمنچای ایران روز به روز کوچک شد و در نهایت تبدیل به ایران کنونی شد ولی هنر امام و رهبری این بود که نه تنها در 8 سال جنگ بلکه در فشارهای 36 ساله نظام ظلم علیه ملت رشید ایران، وجبی از این خاک واگذار نشد بلکه هم رشیدتر شدیم و هم مقتدر‌تر.

وی تصریح کرد: تاریخ از جنس تکرار است و اگر حواسمان نباشد، خدای ناکرده تجربه تلخ آن دوران حقارت‌آمیز برای مردم اتفاق خواهد افتاد و می‌توانند گلستان‌ها و پاریس‌ها را به ملت تحمیل کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پایانی تاکید کرد: مسیر این ملت از راه ایستادگی هوشمندانه می‌گذرد لذا باید با دشمنان با صدای بلند صحبت کرد و با دوستان با صدای آرام.

به گزارش تسنیم در این مراسم از مادر شهید علی خلیلی نیز تجلیل به عمل آمد.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...