نسخه چاپی

دست و پا زدن خاتمی برای ورود به صحنه سیاسی

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی كشور گفت: دست و پا زدن خاتمی برای ورود به صحنه سیاسی كشور است امامسئولان دانشگاه مراقب باشند تا قوانین دانشگاه زیرپا گذاشته نشود زیرا بی قانونی باعث التهاب فضای دانشگاه و تكرار حوادث سال 78 یا 88 در دانشگاه ها شود.

به گزارش نما محسن آنالویی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی«خبرگزاری دانشجو»، درباره حضور پرحاشیه محمدخاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و برخورد فیزیکی با دانشجویان این دانشگاه گفت: نگرانی ما از ابتدای تشکیل دولت یازدهم که در اذهان نخبگان و فعالان دانشجویی دیده می شد و یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری بود که دانشگاه جولانگاه احزاب سیاسی نشود با وجود اینکه دانشگاه باید هیجان داشته باشد اما هیجانات معقول و منطقی به وجود آید و موجب به هم ریختگی دانشگاه را فراهم نکند.

وی در ادامه افزود: نخبگان و دلسوزان نظام به دولت گوشزد کرده اند که مدیریت دانشگاه ها به دست تیم آقای روحانی باشد نه اینکه عده‌ای از بیرون دانشگاه کنترل را در دست بگیرند. با وجود اینکه در برخی از دانشگاه ها فضای آرامش و منطق وجود دارد اما در برخی از دانشگاه ها این نگرانی ها به واقعیت تبدیل شده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه چه نیازی برای حضور فردی در دانشگاه وجود دارد که موضع گیری اش در زمان فتنه مشخص است، تصریح کرد: دلیلی برای حضور خاتمی در دانشگاه بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه های حساس و استراتژیک کشور وجود ندارد خاتمی دارای مسئولیت در نظام نیست و به خاطر رأفت نظام در حال فعالیت های جزئی سیاسی است افرادی که ساکتین فتنه و یا جزء فتنه‌‎گران بودند بدانند که این مسائل خطوط قرمز ما است و اجازه عبور از آنها به کسی داده نمی شود.

آنالویی ضمن شاره به این نکته که دست‌وپا زدن خاتمی برا ورود به صحنه سیاسی کشور است، خاطرنشان کرد: شاخصه های افراد دولت یازدهم اعتدال و قانون گرایی است پس روحانی اجازه ندهد عده ای که بدخواه هستند و قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را دارند زنده شوند اگر خشم مردم بروز کند، حماسه 9 دی تکرار خواهد شد همچنین اساتید انقلابی در دانشگاه مقابل این موضوع که دانشگاه جولانگاه اصحاب سیاسی شود و آرامش آن بر هم ریخته شود می ایستند مردم حماسه دیگر را رقم خواهند زد که می تواند تودهنی محکمی به این گونه افراد باشد.

وی با بیان اینکه افراد مشابه خاتمی با بازی بچه گانه بیش از بیش خود را خراب نکنددر پایان ابراز کرد: احترام به قانون باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان دانشگاه مراقب باشند تا قوانین دانشگاه زیرپا گذاشته نشود زیرا بی‌قانونی باعث التهاب فضای دانشگاه می شود و ممکن است حوادث سال 78 یا 88 در دانشگاه ها تکرار شود.

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...