نسخه چاپی

غیب‌شدن مسئول هدفمندی در استودیو!

عکس خبري -غيب‌شدن مسئول هدفمندي در استوديو!

200 نفر از نماینده ها ی مجلس هشتم در انتخابات رای نیاوردند.به نظر ما این یك هشدار جدی به نمایندگان مجلس نهم وبقیه مسئولان كشوره كه اگر خوب كار نكنید مردم ، مسئولان ونمایندگان دیگری رو انتخاب می كنند.


واحد مرکزی خبر: مسئولان یه مقدار یاد بگیرن چطور باید اختلافها رو حل کرد ؟ جرزنان انتخاباتی هم لااقل از این بابا سارکوزی یاد بگیرن ،‌غیب شدن یک دفعه یکی از مسئولان سازمان هدفمندی از دیگر سوژه های امشب صرفا جهت اطلاع بود.

خبرنگار: سلام ؛ احتمالا حدس زدید این هفته با دستای خیلی پر اومدیم، به خصوص اینکه یک هفته هم به خاطر انتخابات نبودیم ، البته حدستون درسته چون تا دلتون بخواد موضوع جهت اطلاعی وبگو مگویی داریم.اما برای احترام به وحدت و همدلی برنامه رو با این صحبتها شروع می کنیم که نشون می ده حتی در اوج اختلاف و درگیری می شه به فکر آرامش مردم و جامعه بود و اختلافاتُ میون مردم نکشوند.

یاد بگیرند مسئولان و مدیران

(سخنان شهید رجایی در 17 اسفند 59 یعنی سه روز بعد از اینکه بنی صدر غائله 14 اسفند رو به پا کرد بود و اختلاف بین مسئولین بالا گرفته بود: "هم میهن عزیز!برادر ، خواهر ! ای تویی که در جبهه جنگ ، در خانه ، در اداره ، پیش خودت می گویی چه می شد که این تصمیم گیرندگان بالای مملکت با هم می نشستند و اختلافشان را حل می کردند ؟ من به تو اطلاع بدهم که روز دوشنبه رییس جمهور، نخست وزیر ، رییس شورای عالی قضایی، دادستان کل کشور، وزیر کشور دور هم نشستیم ، ناهاری هم خوردیم ، گفتیم و خندیدیم . حتی درباره دو وزیر هم نزدیک به توافق شدیم و امروز هم توافق کردیم")

خبرنگار: گرفتند مسئولین ! داره میگه میشه نشست اختلافاتو حل کرد و میون مردم نکشوند.

جرزنان انتخاباتی حداقل از سارکوزی یاد بگیرند

(سخنان نیکلا سارکوزی بعد از شکست در انتخابات)

خبرنگار: سارکوزی با همه بد آموزیهای سیاسی وغیر سیاسیش بعد از اینکه تو انتخابات فرانسه رای نیاورد حرفهایی زد که بد نیست اونایی که تو انتخابات رای نیاوردند و جر زنی کردند و بلوا راه انداختند خوب گوش کنند.

سارکوزی گفت: شکست رو پذیرفته ، به رقیبش تلفن زده تبریک گفته ، و هوادارانشم فقط باید به سربلندی کشورشون فکر کنند و نه برد و باخت .

پلاتو: سارکوزی هم با همه احوالاتش فهمیده که بین منافع ملی و رقابت های جناحی باید فرق گذاشت.

گله گوسفند در پارک مرکزی شهر

(آیتمی از خوزستان که یک گله گوسفند وارد پارک مرکزی شهر شوشتر شدند و سگهای گله به تصویر بردار حمله می کنند)

خبرنگار خوزستان: اینجا شوشتره ، اینم پارک اصلی شهر ، ظاهرا این گوسفندها پارک رو کاملا تصاحب کردند، و بیرون برو هم نیستند، تازه فقط گوسفند هم نیست، علاوه بر اون احشام اشغالگر انتقاد پذیر هم نیستند و اینجوری از خجالت تصویر بردار ما در میاند.

غیب شدن یک مسئول هدفمندی در استودیو !

(حضور آقای اوجی، خبرنگار گروه اقتصادی واحد مرکزی خبر در استودیوی خبر 14 برای توضیح درباره تمدید مهلت برای مراجعه به سایت هدفمندی یارانه ها به منظور اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه)

خبرنگار:باور کنید یکی از مسئولان هدفمندی تا چند دقیقه قبل از پخش خبر 14 تو استودیو بود اما رئیسش تلفن بهش زد و اون هم یک دفعه غیبش زد. بچه های پخش خبر هم بدو بدو اوجی را بردند تا یه جوری جمع وجور کنه. راستش همه جورچیزی توی خبر دیده بودیم الا غیب شدن یک مسئول در استودیو اونم چند دقیقه قبل از پخش خبر. احتمالا بنده خدا از تلفن رئیسش خیلی ترسید .

املت مجانی در منطقه ای در لرستان

(صحنه ای از فوران گاز در کوهی در رامشگان استان لرستان که خبرنگار این استان با شعله آتش ناشی از این گاز غذا درست می کند )از بس برخی روزنامه ها ومسئولان مردم را از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ترسوندن ، گفتیم تا قبل از اینکه مرحله دوم هدفمندی شروع بشه یه سری بریم اینجا پیکنیک تا از این گاز بدون کنتور بهره ببریم .(مصاحبه: این گاز بیش از یک سال است که بعد از حفر چاه نفت پشت کوه سدن از دل زمین فوران کرده)

تلاش بی وقفه برای تدوین سند مهندسی فرهنگی

(مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از برگزاری جلسه این شورا در مصاحبه با خبرنگاران:

امشب جلسه هفتصد و یازدهم شورای عالی انقلاب فرهنگی بود ، ما چند تا موضوع در دستور داشتیم ، طبق معمول ما سند مهندسی فرهنگی رو بحث کردیم.)

خبرنگار: دستتون درد نکنه فرهنگ عمومی هم که مشکلی نداره عجله ای هم که نیست همین بحث رو تا جلسه هفت هزارم ادامه بدید.

زور نیروی انتظامی ، سپر ناتوانی بقیه دستگاهها

(سوال خبرنگاری از فرمانده نیروی انتظامی درباره ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده)
خبرگار: برخی دستگاهها برای حل مشکلشون اولین کاری که می کنن پای نیروی انتظامی رو وسط می کشند.

فرمانده نیروی انتظامی: نیروی انتظامی بالاخره جلوی کامیون خاک رو بگیره، جلوی ماشین آشغال رو بگیره ، جلوی مثلا قلیون و سیگار را بگیرد، کی به دزد و مواد فروش برسه؟

خبرنگار: راست می گه دیگه ، خدا عقل داده برای همین کارها، لطفا عقلتون رو از حالت آکبند درآرید و مشکلتونو خودتون حل کنید نه با زور نیروی انتظامی، اون موقع شاید نیرو برای این مواد مخدر که تقریبا مثل آب خوردن همه جا هست یه فکری کرد.


صرفا جهت اطلاع مجلس نهمی ها

خبرنگار: 200 نفر از نماینده ها ی مجلس هشتم در انتخابات رای نیاوردند.به نظر ما این یک هشدار جدی به نمایندگان مجلس نهم وبقیه مسئولان کشوره که اگر خوب کار نکنید مردم ، مسئولان ونمایندگان دیگری رو انتخاب می کنند.

به مجلس نهمی ها توصیه می کنیم نگذارند دعوا سر ریاست مجلس از همین حالا روی کارشون سایه بندازه مردم شماها را انتخاب کردند برای یک دنیا کار روی زمین مونده از الان به فکرجواب دادن به خدا ومردم باشید فرصت خدمت خیلی زود می گذره.
خداحافظ

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...