نسخه چاپی

كوثری: مسائل مطرح شده در مستند«من روحانی هستم» كاملا صحیح و مثبت بود

از چه چیزی می‌خواهند شكایت كنند؟ مسائل مطرح شده در مستند كاملا صحیح و مثبت بود/ اظهارات امروز سخنگوی دولت نشان می‌داد كه دولتی‌ها هنوز این مستند را ندیده‌اند

به گزارش نما اسماعیل کوثری در واکنش به شکایت دولت از مستند 'من روحانی هستم' در گفتگو با «نسیم»: از چه چیزی می‌خواهند شکایت کنند؟ مسائل مطرح شده در مستند کاملا صحیح و مثبت بود/ اظهارات امروز سخنگوی دولت نشان می‌داد که دولتی‌ها هنوز این مستند را ندیده‌اند
محمد اسماعیل کوثری در گفتگو با «نسیم» در خصوص مستند "من روحانی هستم" گفت: مستند من روحانی هستم برای نزدیک به دو ماه قبل است معلوم نیست که چرا بعد از این همه وقت بعضی ها متوجه ، مطلع و معترض شده اند!

وی تصریح کرد: مستند سیر تاریخی خود روحانی از قبل از انقلاب تاکنون است؛ از چه چیزی میخواهند شکایت کنند!؟ به دلیل اینکه مباحث مطرح شده قابل اعتراض نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مباحث مطرح شده در مستند کاملا صحیح و مثبت بوده است، تاکید کرد: مباحث مطرح شده تمام اقدامات آقای روحانی از سال های گذشته تا به امروز بوده که خود روحانی اجرا کرده اند و چیز قابل شکایتی در این مستند وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اظهارات امروز آقای نوبخت نشان می‌داد که خود دولتی ها هنوز این مستند را ندیده‌اندو معلوم نیست چگونه از قوه قضاییه انتظار رسیدگی دارند.

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...