نسخه چاپی

نیكی كریمی هم از ناصر حجازی حرف زد

عکس خبري - نيكي كريمي هم از ناصر حجازي حرف زد

به گزارش نما به نقل از سايت ناصر حجازي، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر و برنده آن در بیست و یکمین دوره , در این مستند از شخصیت و محبوبیت و جایگاه اجتماعی ناصر حجازی صحبت کرد .
کریمی که فیلمهایی چون : یک شب , چند روز بعد , سوت پایان و روزی روزگاری فوتبال را کارگردانی کرده است و برای فیلم " سوت پایان " جوایز بین المللی متعددی را کسب نموده است , در فیلم مربوط به ناصر حجازی از ناراحتی و احساس خود بابت بیماری و درگذشت اسطوره ملی ایران نیز سخن گفت .
نیکی کریمی که در مراسمی با ناصر حجازی هم کلام بوده است , در بخشی از صحبتهای خود , آداب و معاشرت این چهره بزرگ و مردمی در مقابل یک بانوی ایرانی را تعریف کرد .
لازم به توضیح است که سرویس پیامک همراه اول ناصر حجازی در متنی با محتوای " در روزی که نیکی کریمی در فیلم مستند من ناصر حجازی هستم ... حضور یافت , استاد جمشید مشایخی نیز جهت تصویربرداری در فیلم مربوط به بهترین دروازه بان قرن آسیا به منزل ناصر حجازی رفت " , از مشترکین خود خواست تا نظرات خود را پیرامون حضور آنها در فیلم بیان کنند , سرویس پیامکی که جهت عضویت در آن بایستی حرف N یا کلمه ناصر را به 2050 ارسال نمود .

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...