نسخه چاپی

گران‌ترین آپارتمان اجاره‌ای در تهران

یكی از گران‌قیمت‌ترین‌ واحدهای مسكونی در بازار اجاره طی ۲ روز گذشته مربوط به یك واحد مسكونی ۳۴۰ متری در غرب تهران بود.

به گزارش نما به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، این واحد مسکونی طبق گفته مالک، دوبلکس، سوپرلوکس و مبله در فاز ۵ شهرک غرب است. موجر اظهار کرده است که بیشتر تمایل دارد واحد را به متقاضی خارجی اجاره دهد. اجاره بهای تعیین‌شده این واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه آن ۲۷ میلیون تومان از سوی مالک اعلام شده است!

امروز به معرفی تعدادی واحد مسکونی ارزان‌قیمت و گران‌قیمت در بازار رهن و اجاره پرداخته شده است. متقاضیان با در نظر گرفتن قیمت‌های مذکور می‌توانند به ارزنده بودن یا ناعادلانه بودن اجاره بهای واحد اجاره‌ای مورد نظر خود پی ببرند. یکی از فایل‌های گران‌قیمت، واحدی ۲۸۰ متری در خیابان ولنجک است که ۴۰۰ میلیون تومان برای ودیعه و ۷میلیون تومان برای اجاره ماهانه آن در نظر گرفته شده است و مالک اظهار کرده است که شرایط پرداخت اجاره بها قابل تبدیل است.

در صورتی که اجاره واقعی این واحد ۱۰۹ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان اجاره ماهانه است. از سوی دیگر مالکی در خیابان اشرفی اصفهانی واحد ۵۹ متری خود را با ۱۵ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره عرضه کرده است؛ اما اجاره بهای واقعی این واحد ۱۴ میلیون تومان ودیعه و ۸۶۰ هزار تومان اجاره ماهانه است.

اما از طرف دیگر ۲۰ میلیون تومان ودیعه به همراه یک میلیون تومان اجاره ماهانه برای اجاره بهای واحدی ۸۰ متری در خیابان نارمک تعیین شده است؛ اما نرخ اجاره واحد مشابه به میزان عادلانه ۲۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان اجاره ماهانه است. با این حساب اجاره بهای این واحد ۸۰ متری ارزان محاسبه شده است. علاوه براین، یکی دیگر از واحدهای ارزان‌قیمت در بازار اجاره مربوط به واحدی ۸۶ متری در خیابان شهرک غرب است.

اجاره بهای پیشنهادی واحد مذکور ۳۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه است؛ اما اجاره بهای منصفانه این واحد ۳۲ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان اجاره ودیعه است.

560534_979.jpg

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...