نسخه چاپی

رسانه ای كه به گدایی افتاده + عكس

این شبكه های فارسی زبان هم اكنون اكثر آگهی های بازرگانی را به خود اختصاص داده اند و دیگر كسی مانند سابق به شبكه پارس آگهی نمی دهد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، "حسین فرجی" مجری تلویزیون ماهواره ای "پارس" با انتقاد از ایرانیان و اپوزیسیون خارج از کشوربه بررسی وضعیت شبکه پارس پرداخت.

وی با اشاره بی تفاوتی ایرانیان و اپوزیسیون خارج از کشور گفت: «برای عده ای از افراد خارج از کشور سریال هایی مانند "حریم سلطان" مهم است و دائما در حال تماشا کردن اینگونه سریال ها در رسانه های فارسی زبان هستند و اصلا به فکر مبارزه با جمهوری اسلامی نیستند.»

فرجی افزود: «این شبکه های فارسی زبان هم اکنون اکثر آگهی های بازرگانی را به خود اختصاص داده اند و دیگر کسی مانند سابق به شبکه پارس آگهی نمی دهد. در حالیکه شبکه پارس یک شبکه سیاسی علیه جمهوری اسلامی است.»

این فعال ضد انقلاب خاطر نشان کرد: «یک زمانی آنقدر به شبکه پارس آگهی سفارش داده می شد که حد و حساب نداشت اما الان وضعیت ما طوری شده است که باید هر روز دست گدایی خودمان را به طرف مردم دراز کنیم و از آن ها خواهش کنیم به ما کمک کنند.»


97100_251.jpg


حسین فرجی


مجری شبکه پارس با اشاره به طرد شدن مجریان این شبکه از دیگر رسانه های اپوزیسیون اظهار داشت: «یک زمانی ما را به بی بی سی و صدای آمریکا دعوت می کردند اما الان دیگر دعوت نمی کنند که هیچ بلکه از سوی آن ها تحت فشار هستیم.»

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...