نسخه چاپی

قدرت نمایی ملی‌پوشان فوتسال در آسیا

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود درجام ملت‌های آسیا با 12 گل چین را از پیش رو برداشت.

به گزارش نما ، تيم ملي فوتسال ايران در سيزدهمين دوره مسابقات جام ملت هاي آسيا در هوشي مينه ويتنام در دومين بازي خود در گروه 2با ترکيب عليرضا صميمي،عليرضا وفايي،علي اصغر حسن زاده،فرهاد توکلي و حسين طيبي با لباس يکدست قرمز مقابل سفيد پوشان چين به ميدان رفت و در پايان با ارائه يک بازي زيبا و تهاجمي حريف خود را با نتيجه 12 بر صفر شکست دادند.

شاگردان خسوس کاندلاس از همان دقايق ابتدايي بازي را طوفاني آغاز کردند و در همان دو دقيقه ابتدايي بازي توسط دو گل حسن زاده و تک گل طيبي سه بر صفر از حريف نه چندان قدرتمند خود پيش افتادند.

در ادامه درهمزمان با ورود محمد طاهري کاپيتان تيم ملي به زمين بازي و در دقيقه پنج شجري با پاس زيباي طيبي در آستانه دروازه چين صاحب موقعيت تک به تک شد و با يک بغل پاي آرام چهارمين گل ايران را به ثمر رساند. سرمربي چين پس از دريافت گل چهارم دست به تعويض دروازه بان خود زد اما حملات ايران کماکان بر روي دروازه چين ادامه داشت تا اينکه در دقايق 10 و11 به ترتيب وحيد شفيعي وطيبي بازيکنان جوان تيم ملي با تکنيک بالاي خود دروازه حريف را فروريختند تا ايران نيمه اول را با برد 6 بر صفر به پايان برساند.

نيمه دوم

در حاليکه بازيکنان چين در اين نيمه نيز همانند 20 دقيقه ابتدايي حرفي براي گفتن نداشتند و مقابل ملي پوشان ايران کاملا دست و پا بسته بازي ميکردند فرهاد فخيم در دقيقه 23 با يک شوت زيبا هفتمين گل ايران را وارد دروازه حريف کرد. در ادامه با پاسکاري زيباي بازيکنان ايران در محوطه جريمه چين حسن زاده سومين گل خود و هشتمين گل ايران را از خط دروازه حريف عبور داد.بازيکنان ايران بر خلاف نيمه دوم بازي مقابل اندونزي علاقه زيادي به زدن گل هاي بيشتر نشان دادند و طيبي با پاس زيباي توکلي و يک چرخش زيبا گل نهم ايران را به ثمر رساند.در ادامه اين بازي يک طرفه وحيد شفيعي نيز با زدن گلي ديگر براي ايران تيم چين را 10 تايي کرد.

فشا خوردن 10 گل از ايران باعث شد دروازه بان چين براي کمک به هم تيمي هاي خود در محوطه جريمه ايران حاضر شود که همين نکته کافي بود تا طيبي از خط دفاعي با يک ضربه از راه دور دروازه خالي چين را براي يازدهمين مرتبه باز کند.

تيم ايران که در اين بازيها با ترکيبي که بيشترآنها را بازيکنان جوان تشکيل ميدهند توانست در اين بازي نيز مانند بازي مقابل اندونزي عملکرد خوبي داشته باشد و ضمن خط و نشان کشيدن براي تيم هاي قدرتمند آسيا نشان دهد شانس اول قهرماني در سيزدهمين دوره جام ملت هاي آسيا است.ايران بايد براي کسب عنوان اولي اين گروه روز يکشنبه و از ساعت 13:30 به مصاف استراليا برود.استراليا نيز در دو بازي گذشته خود به ترتيب با نتايج 2 بر يک و 5 بر صفر مقابل چين و اندونزي به برتري رسيده است.

۱۳۹۳/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...