نسخه چاپی

اعلام جنگ عشایر فلوجه علیه داعش

عشایر شهر فلوجه در استان الانبار امروز جمعه علیه عناصر گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) اعلام جنگ كردند.

به گزارش نما به نقل از العالم، عشایر شهر فلوجه در استان الانبار عراق اعلام کردند که جنگ با گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام را به زودی آغاز خواهند کرد.

این اعلام جنگ بویژه بعد از آن اعلام شد که عناصر گروه مسلح داعش 71 نفر از مردان مسلح عشایر فلوجه را ربودند.

عشایر فلوجه اعلام کردند که با مسئولان دولتی برای تشکیل یگان مسلح با هدف بیرون راندن عناصر گروه داعش از این شهر همکاری می کنند.

درهمین حال، یک منبع در فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد که نیروهای واکنش سریع ظهر امروز 13 عضو گروه داعش را در شهر فلوجه کشته و خودروهای آنها را به آتش کشیدند.

ارتش عراق از چند ماه پیش عملیات نظامی گسترده ای را با همکاری عشایر محلی برای بیرون راندن و سرکوب عناصر گروه مسلح داعش درمناطق مختلف استان الانبار از جمله شهرهای فلوجه و الرمادی آغاز کرده و در این مدت شمار زیادی از آنها را کشته یا دستگیر کرده است.

شماری از این تروریست ها نیز مجبور به فرار شده اند و عملیات نیروهای مسلح عراق همچنان ادامه دارد.

درهمین راستا، رئیس پلیس مناطق و نواحی مختلف در استان کرکوک امروز جمعه اعلام کرد که 29 عضو گروه داعش در عملیاتی امنیتی در جنوب و شمال غربی این استان دستگیر شدند که برخی از آنها در حمله به مراکز انتخابات اخیر پارلمانی عراق دست داشتند.

۱۳۹۳/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...