نسخه چاپی

گعده مشترك اصلاح‌طلبان با پدران معنوی سازمان منافقین

جمعی از عناصر گروهكی به بهانه همایش سازمان دانشجویی حزب كار، در كنار برخی اصلاح‌طلبان و اعضای مجمع روحانیون گرد هم آمدند.

جمعی از عناصر گروهکی به بهانه همایش سازمان دانشجویی حزب کار، در کنار برخی اصلاح‌طلبان و اعضای مجمع روحانیون گرد هم آمدند.در یکی از این تصاویر موسوی لاری (وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون) در حالت خنده در کناره هاشم صباغیان (عضو گروهک نهضت آزادی و وزیر کشور دولت موقت) دیده می‌شود. به گزارش «ایلنا» دراین نشست، ابراهیم یزدی، محمد توسلی، غلامعباس توسلی، علی‌محمد غریبانی، سهیلا جلودارزاده، حبیب‌اله پیمان، فاطمه راکعی و محمدرضا راه‌چمنی حضور پیدا کرده بودند.هم‌پیالگی اصلاح‌طلبان و اعضای گروهک‌های نفاق مطرود حضرت امام(ره) و ملت ایران در حالی است که طیف مجمع روحانیون و برخی جریان‌های مشابه مدعی اصلاح‌طلبی، در مواقع مضیقه و اعتراض، تظاهر به خط امامی بودن می‌کنند و این در حالی است که حضرت امام(ره) سران نهضت آزادی را پدران معنوی سازمان تروریستی منافقین و جریانی که اگر سرکار باقی می‌ماندند، سیلی جبران‌ناپذیر به اسلام و ایران می‌زدند، معرفی کرده‌اند.

موسوی در این نشست ضمن سخنانی گفته باید به همه سلایق میدان داده شود تا ورود پیدا کنند. وی همچنین ادعا کرده فضای کشور در این 8 ساله امنیتی بوده و باید راه را بر تشکل‌ها باز کرد.حسین کمالی دبیر حزب کار - با گرایش کارگزارانی- نیز در همین جلسه گفته است: در شرایط فعلی شاهد آن هستیم که کلمه اصلاح و اصلاح‌طلبی با واکنش‌های تندی مواجه می‌شود. اصلاحاتی که به آینده بهتر نگاه می‌کند، آیا می‌تواند یک جرم تلقی شود که در جامعه ما این‌گونه با آن برخورد می‌شود؟برخی از اخبار منتشره نیز برخلاف خبر ایلنا مبنی بر حضور یزدی در جلسه، در پیام ویدئویی وی به این جلسه مشترک اصلاح‌طلبان و نهضتی‌ها خبر داده‌اند.

در همین حال علی اصغر غروی از اعضای گروهک نهضت آزادی در نوشته‌ای ضمن حمایت از همکاری با اصلاح‌طلبان خطاب به برخی اعضای این گروهک خاطرنشان کرد: آیا فراموش کرده‌اید که همین اصلاح‌طلبان، خود از تندروترین‌ها بودند، در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و اکنون تا چه میزان به مبانی دموکراسی و ضرورت تکثرگرایی و قبول حضور احزاب سیاسی مختلف و قوی به طور جدی معتقد شده‌اند و در این راه گام‌های مهمی برداشته‌اند. آیا منصفانه نیست که بگوییم آقای روحانی هم همین مسیر را طی کرده است. و از آن فضایی که شما فکر می‌کنید هنوز در آن مانده است، خارج شده و به این اعتقاد رسیده است که تنها راه حل مشکلات مختلف مملکت، تحکیم مبانی آزادی و دموکراسی است؟

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...