نسخه چاپی

پیغام یكی از سران فتنه به ناطق‌نوری

در روزهای اخیر جلسات انتخاباتی ناطق نوری نیز تشكیل شده است.

به گزارش نما به نقل از جهان،‌ حضور یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس، یکی از اعضای جامعه مدرسین و یکی از مدیران وزارت ارشاد از ویژگی های این جلسه انتخاباتی است.

به دنبال انتشار برخی خبرها پیرامون حضور ناطق نوری در انتخابات و احتمال سرلیستی وی توسط اصلاح طلبان، محمد رضا عارف اعلام کرده در این صورت به صورت مستقل و با لیست حزب خود در انتخابات شرکت خواهد کرد. عارف اخیرا مجوز انتشار یک روزنامه و تاسیس حزب را دریافت کرده است.


از سوی دیگر،‌ محمد خاتمی به ناطق نوری توصیه کرده است چنانچه قصد حضور در انتخابات مجلس را دارد هر چه سریع تر تصمیم خود را اعلام و فعالیت انتخاباتی اش را آغاز کند چرا که دوری چند ساله ناطق نوری از سیاست باعث فراموشی مردم و پراکندگی حامیانش شده است.

مشرق در همین حال افزود: در جلسه اخیر اصلاح طلبان درباره انتخابات خبرگان گفته شده است باید تلاش نماییم در آیین نامه این مجلس که نظارت و تایید صلاحیت ها را به شورای نگهبان داده است تغییر به وجود آوریم. از دیگر مصوبات این جلسه، فضاسازی رسانه ای برای ورود چهره های غیر مجتهد به مجلس خبرگان بود تا آنها بتوانند بر مدیر و مدبر بودن رهبری نظارت داشته باشند.


همسو با این تلاش ها،‌رسانه های اصلاح طلب هم اقدام به تشکیل اتاق عملیات روان کرده اند. ترکیب این شورای 6 نفره را تعدادی از چهره های رسانه ای و عملیات روانی جریان تجدید نظر طلب تشکیل می دهند.یکی از وظایف این شورا تعیین تیتر و عکس برای صفحات اول روزنامه های جریان اصلاحات است. در زمان دوم خرداد نیز شورایی مرکب از اعضای منحله حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اتاق جنگ رسانه ای را مدیریت می کردند.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...