نسخه چاپی

تاكید دایی برای جذب این دو مهاجم تمام عیار

كادر فنی پرسپولیس درصددند تا به هر شكل ممكن مقدمات جذب رضا نوروزی و لوسیانو پریرا را فراهم آورند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه خراسان، پرسپولیس سال گذشته خط دفاعی و سنگربان خوبی داشت اما مشکلاتش در خط حمله کم نبود. با وجود حضور خلعتبری و درخشش عباس‌زاده در روزهای پایانی؛ پرسپولیس در لیگ برتر و در 30 بازی تنها 34 گل زد و خیلی‌ها گفتند اگر قرمزها خط حمله خوبی داشتند چه بسا قهرمان لیگ هم می‌شدند.



پرسپولیسی‌ها قصد دارند طی روزهای آتی با چند مهاجم مذاکره و تغییراتی کلی را در خط حمله تیمشان ایجاد کنند.



طبق شنیده‌های موثق ما جدایی فرزاد حاتمی از پرسپولیس قطعی است و حتی سیدصالحی هم شانسی ندارد چرا که در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی نداشت و به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند.



کادر فنی پرسپولیس درصددند تا به هر شکل ممکن مقدمات جذب رضا نوروزی و لوسیانو پریرا را فراهم آورند. نوروزی که متخصص گلزنی به استقلال است، فصل گذشته عملکرد مطلوبی داشت و علی دایی هم اعتقاد خاصی به فوتبال او دارد.



در کنار نوروزی؛ لوسیانو پریرا هم مورد توجه دایی است. ‌هافبک- مهاجم برزیلی فولاد که سال گذشته مصدوم شد اما هر وقت در ترکیب فولاد قرار گرفت عالی کار کرد و گل‌های حساسی هم زد. پریرا در لیگ قهرمانان آسیا هم درخشید و هواداران فولاد به هیچ‌وجه دوست ندارند او را از دست بدهند.



پرسپولیس خاطره خوشی از خارجی‌ها ندارد ولی قضیه لوسیانو پریرا فرق می‌کند و دایی تاکید کرده که پریرا را به طور جدی می‌خواهد.



او قصد ایجاد تغییراتی کلی را در خط هافبک حمله و تیمش دارد و طبق شنیده‌ها محسن مسلمان را هم نمی‌خواهد ضمن این‌که در کنار جدایی حاتمی و سیدصالحی شاید خلعتبری هم نخواهد یا نتواند در پرسپولیس بماند.



پرسپولیس در فصل 93-92 چیزی حدود 5 میلیارد تومان پول مهاجم داد و تازه کلی هم به عجمان امارات بدهکار است ولی همه این هزینه‌ها آنطور که باید و شاید جواب نداد و حالا دایی درصدد است تا چرخه هجومی تیمش را تکمیل کند.



اگر او بتواند نوروزی و پریرا را جذب کند و البته خلعتبری و عباس‌زاده را هم حفظ نماید مسلما خط حمله خوبی خواهد داشت. به هر حال خود علی دایی مهاجم بوده و می‌داند که داشتن مهاجمان گلزن چقدر می‌تواند در روزهای حساس به او کمک کند.



گفته می‌شود فولاد و نفت به این راحتی‌ها حاضر به از دست دادن مهاجمان خود نیستند اما قرارداد آن‌ها تمام شده و اگر بخواهند مشکلی برای جدایی ندارند.



از طرفی مسلمان هم با ذوب‌آهن قرارداد دارد و بازیکن قرضی پرسپولیس بود اما شاید اگر دایی بخواهد رحیمی بتواند مجوز حضور او را از باجناقش آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن بگیرد؛ هرچند که شنیدیم دایی به خاطر برخی مسائل ترجیح می‌دهد خیلی به دنبال حفظ مسلمان نباشد.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...