نسخه چاپی

واكنش اوباما به شنودتلفن مركل درحضور وی

رئیس جمهور آمریكا پس از دیدار با صدر اعظم آلمان، در كنفرانس خبری مشترك از توافق دو كشور برای تحمیل هزینه‌های بیشتر بر روسیه به دلیل حوادث اوكراین خبر داد.

به گزارش نما، فارس به نقل از سی‌ان ان نوشت: رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار صدراعظم آلمان، در کنفرانس خبری از تحمیل هزینه های بیشتر بر روسیه به دلیل حوادث اوکراین خبر داد.

وی افزود: من و خانم مرکل دوباره بر لزوم استفاده از راه حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین تأکید می کنیم.

اوباما در ادامه اظهارات خود به تأثیر بحران اوکراین و تحریم های اقتصادی اعمال شده بر روسیه به واسطه این شرایط پرداخت و گفت: اقدامات روسیه در اوکراین باعث ضعیف و ضعیف‌تر شدن اقتصاد روسیه خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به افشاگری های اسنودن در خصوص شنود تلفن مرکل توسط دستگاه امنیتی آمریکا، از تأثیر نامطلوب اظهارات اسنودن روابط آلمان و آمریکا ابراز تأسف کرد و آن را «دردآور» خواند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به مرگ زجرآور یک سیاه‌پوست آمریکایی در اوکلاهاما بر اثر تزریق داروی اشتباه گفت که این اعدام مشکلات مهم موجود در حکم اعدام را مورد تأکید قرار می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا گفته در اجرای حکم اعدام در آمریکا نابرابری‌های نژادی وجود داشته و این حکم به صورت نابرابر اجرا می‌شود.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...