نسخه چاپی

شهرداری‌ عامل گرانی مسكن

عضو كمیسیون عمران مجلس با بیان این‌كه دولت برای حل مشكل مسكن باید نوسازی بافت‌های فرسوده را در دستور كار قرار دهد از شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی به‌عنوان عامل گرانی ۲۰۰ هزار تومانی مسكن در كشور نام برد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی‌نعمت چهاردولی، با یادآوری این‌که راه‌اندازی لیزینگ مسکن چاره حل مشکلات بخش مسکن نیست، اظهار کرد: چند مقوله برای سازماندهی بازار مسکن وجود دارد که روشن است دولت قصد ورود به آنها را ندارد.

وی با بیان این‌که راهکار مورد تاکید مجلس در شرایط کنونی آزاد کردن خط اعتباری مسکن مهر است، افزود: از دولت می‌خواهیم تسهیلات شدنی را در اختیار انبوه‌سازان و بخش خصوصی برای تقویت و ترمیم بافت‌های فرسوده قرار دهد.

عضو کیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که بهترین کار در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری در بافت‌های فرسوده است، تصریح کرد: اگر دولت این سیاست را در دستور کار قرار دهد مشکل کمبود مسکن اکثر شهرهای ایران برطرف می‌شود.

چهاردولی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد سازمان‌ها و ارگان‌ها دخیل در بازار مسکن گفت: امروز به جرات می‌توان گفت که سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌ها عامل گرانی ۲۰۰ هزار تومانی مسکن در کشور هستند، چراکه عملکردی متفاوت با اهداف خود دارند.

۱۳۹۳/۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...