نسخه چاپی

واكنش وزیر به اظهارات امام‌جمعه مشهد

تراز: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص سخنان حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد منتسب به وزیر ارتباطات بیانیه ای صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: با توجه به انتشار سخنان حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در خصوص سخنان منتسب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود:

۱- دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص رفع فیلتر فیس بوک تاکنون هیچگونه مصاحبه ای نداشته و این موضوع مربوط به حوزه کار کمیته تعیین مصادیق مجرمانه است.

۲- قطعا حضرت آیت الله علم الهدی استحضار دارند اعلام مطلبی از تریبون نماز جمعه که بازتاب اجتماعی دارد نبایستی صرفا بر اساس شنیده ها و اطلاعات نادرست باشد و بهتر بود در صورت ابهام نیز قبل از اعلام از صحت و سقم مطلب اطلاع کامل حاصل می کردند.

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در جوار بارگاه منور رضوی در جمع زائران و مجاوران رضوی با اشاره به سخنانی که یکی از رسانه‌های کشور به وزیر ارتباطات نسبت داده، اظهار کرد: باشگاه خبرنگاران جوان از قول وزیر ارتباطات گفته دولت باید فیلترینگ را از بین ببرد و فیس بوک را از فیلتر خارج کند و سپس گفته فقط ۱۵ درصد فیس بوک قابل استفاده است و این معنی اش این است که دروازه فرهنگمان را به سوی دشمنان پیغمبر باز کنیم.

وی گفت: لعنت بر فتنه ۸۸ که باعث شد وزیر متعهد ما که روزگار جوانی در وزارت امور خارجه به نظام خدمت می‌کرد امروز در سنین پیری و در حالی که پایش لب گور است بگوید، می‌خواهم فیلتر شکن فیس بوک شوم.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...